خدمات‌دهی به مردم در خارگ تقویت می‌شود/ رفع نیازهای
گمرک

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر خدمات‌دهی به مردم در خارگ تقویت می‌شود/ رفع نیازهای
گمرک
محمدرضا دشتی زاده عصر یکشنبه در حاشیه نشست ساماندهی گمرک جزیره خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام اظهار کرد: گمرک یکی از سازمان مهم و مستقر در جزیره خارگ است که وجهه راهبردی و اقتصادی دارد.
وی اضافه کرد: مسئولیت گمرک در این جزیره اجرای تمام مقررات، وصول تمامی وجوه گمرکی است و همچنین گمرک مسئول اجرای سایر مقررات و قوانین مربوط به کالاهای ورودی، خروجی و جابجایی یا انبار کردن کالا است.
بخشدار ویژه خارگ افزود: در نشست ساماندهی گمرک جزیره خارگ با حضور رؤسای منطقه شرکت‌های نفتی مستقر در خارگ مسائل و مشکلات گمرک بررسی شد که با هم افزایی و همگرایی همه شرکت‌های نفتی رفع نیازهای گمرک خارگ در دستور کار قرار خود قرار دادند.
وی تاکید کرد: حضور گمرک در جزیره خارگ از ابعاد متفاوتی حائز اهمیت است؛ هم صادرات نفت و هم تأمین مایحتاج مردم در گرو فعال بودن آن قرار دارد.
دشتی‌زاده تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران، شرکت نفت فلات قاره متولی اصلی پشتیبانی از ارائه خدمات به گمرک خارگ است و در همین راستا دیگر شرکت‌های نفتی نیز به سهم خود همکاری لازم را به عمل آورند.
وی یادآور شد: تقویت ادارات خدمت رسان در خارگ می‌تواند نسبت به کاهش هزینه‌ها همچنین تکمیل چرخه خدمت رسانی به مردم تأثیر گذار باشد. امیدوارم از خبر خدمات‌دهی به مردم در خارگ تقویت می‌شود/ رفع نیازهای
گمرک
راضی بوده باشید.

خدمات‌دهی به مردم در خارگ تقویت می‌شود/ رفع نیازهای
گمرک  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۷ ۰۲:۳۹:۴۹