حماس در پیامی به دیوان لاهه؛ مرعوب فشارهای آمریکا
نشوید

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حماس در پیامی به دیوان لاهه؛ مرعوب فشارهای آمریکا
نشوید
به گزارش سوالات شرعی و احکام، حماس در پیامی فوری به دیوان لاهه در آستانه رسیدگی به شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به اتهام جنایت ضد بشری و نسل کشی در غزه خواستار ایستادگی در برابر فشارهای همه جانبه واشنگتن شد.
در همین ارتباط، اسامه حمدان، از مسئولان جنبش حماس در سخنانی از مواضع همه کشورهایی که از مواضع شجاعانه، تاریخی و افتخارآمیز آفریقای جنوبی در طرح شکایت علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی لاهه حمایت کردند، تقدیر و قدردانی کرد.
وی شامگاه چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی از دیوان بین‌المللی دادگستری خواست: تسلیم دیکته‌ها و فشارهای دولت آمریکا نشود، زیرا این کشور شریک رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات و نسل کشی کنونی در نوار غزه است.
آفریقای جنوبی از برگزاری اولین جلسه رسیدگی به شکایت این کشور ضد رژیم صهیونیستی در دیوان بین‌المللی کیفری «لاهه» طی پنجشنبه و جمعه این هفته خبر داد.
آفریقای جنوبی با هدف مجازات عاملان کشتار فلسطینیان در نوار غزه و پایان دادن به آن علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه طرح شکایت کرده است.
رسانه‌های صهیونیستی در آستانه برگزاری این نشست، نسبت به «پرونده نسل‌کشی» این رژیم در غزه ابراز نگرانی کردند.
وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که در تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون، ۲۳ هزار و ۳۵۷ نفر شهید و ۵۹ هزار و ۴۱۰ تن دیگر مجروح شده‌اند. امیدوارم از خبر حماس در پیامی به دیوان لاهه؛ مرعوب فشارهای آمریکا
نشوید
راضی بوده باشید.

حماس در پیامی به دیوان لاهه؛ مرعوب فشارهای آمریکا
نشوید  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۱۱ ۰۲:۳۷:۵۸