تنها ۳۳ درصد آمریکایی ها تمایل به انتخاب مجدد بایدن
دارند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تنها ۳۳ درصد آمریکایی ها تمایل به انتخاب مجدد بایدن
دارند
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، شبکه خبری فاکس نیوز نتایج نظرسنجی را منتشر کرد که طبق آن تنها ۳۳ درصد از مردم آمریکا تمایل به انتخاب مجدد جو بایدن رئیس جمهور کنونی این کشور در انتخابات ریاست جمهوری آینده در سال ۲۰۲۴ را دارند.
بر اساس این گزارش، طبق این نظرسنجی ۵۴ درصد از مردم آمریکا ترجیح می دهند که شخص دیگری غیر از بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود.
نتایج این نظرسنجی نشان داد که این میزان در ابتدای سال جاری میلادی ۳۶ درصد بوده و شانس انتخاب مجدد بایدن به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده ضعیف است.
این در حالی است که ۱۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی هنوز تصمیم نگرفته اند که تمایل دارند چه کسی را به عنوان رئیس جمهور آینده در کاخ سفید مشاهده کنند.
«کریس اندرسون» جامعه شناس و یکی از عوامل این بررسی گفت که این نتایج حکایت از این دارد که برخی دموکرات ها به نامزدی شایسته تر از بایدن دل بسته اند در حالی که جمهوریخواهان قطعاً مخالف انتخاب مجدد وی هستند.
لازم به ذکر است که این نظرسنجی از طریق تلفن و از تاریخ ۹ الی ۱۲ اکتبر و پیش از انتخابات میاندوره ای کنگره که ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد، انجام شده و ۱۲۰۶ نفر در آن مشارکت داشتند.
دوران ریاست جمهوری بایدن که در ژانویه ۲۰۲۱ و در بحبوحه همه‌گیری کووید -۱۹ آغاز شد، با آسیب‌های اقتصادی ناشی از بحران بهداشتی در سطح جهان از جمله تورم فزاینده، همراه شد. امیدوارم از خبر تنها ۳۳ درصد آمریکایی ها تمایل به انتخاب مجدد بایدن
دارند
راضی بوده باشید.

تنها ۳۳ درصد آمریکایی ها تمایل به انتخاب مجدد بایدن
دارند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۷ ۰۲:۴۰:۱۲