امکانات هلال احمر تنگستان توسعه یابد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر امکانات هلال احمر تنگستان توسعه یابد به گزارش خبرنگار سایت احکام، احمد لطفی شنبه شب در نشست با مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر با تاکید بر تقویت و توسعه امکانات هلال احمر شهرستان گفت: تقویت و توسعه امکانات هلال احمر شهرستان تنگستان ضروری است.
فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه به لحاظ معیشتی تنگستان دارای بیشترین آمار بیکاری است، خاطرنشان کرد: کمک‌های معیشتی و درمانی هلال احمر می‌تواند برای افراد نیازمند شهرستان، کمک خیلی خوبی باشد.
لطفی با بیان اینکه صمیمانه از تلاش‌های مجاهدانه و بسیار ارزشمند مجموعه هلال احمر تقدیر و تشکر می‌کنم، اظهار داشت: در کنار پرداختن به توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف، به هلال احمر باید نگاه ویژه‌ای داشت.
حمایت از برنامه‌های هلال احمر
وی گفت: سرمایه‌گذاری برای این مجموعه، کمک به توسعه کشور بوده و اگر امکانات هلال احمر مناسب باشد، اثر آن در بحران‌ها کاملاً مشهود خواهد بود.
فرماندار تنگستان بیان کرد: آمادگی کامل داریم تا از برنامه‌ها و فعالیت‌های هلال احمر پشتیبانی داشته باشیم، چون هر مقدار سرمایه‌گذاری بیشتری شود، مردم انتفاع بیشتری خواهند برد.
مقام عالی دولت در تنگستان تصریح کرد: شهرستان تنگستان به دلیل قرار گرفتن در بین سه شهرستان بوشهر، دشتستان و دشتی، مرکز ثقل ارتباطات جاده‌ای در استان بوده و نیاز است که تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در این شهرستان افزایش یابد.
توسعه برنامه‌های آموزشی
وی یادآور شد: سند توسعه هلال احمر شهرستان را با کمک این مجموعه تدوین خواهیم کرد، تا در مدت باقی مانده تا پایان دولت، تمام کمبودها و مشکلات مجموعه هلال احمر شهرستان را مرتفع کنیم.
لطفی با اشاره به اینکه هلال احمر تنگستان به لحاظ وضعیت نیروی انسانی، وضعیت خیلی خوبی دارد، اضافه کرد: پایگاه امداد و نجات کوهستان در خاییز، از پایگاه‌های نمونه کوهستانی در سطح کشور است و اخیراً نیز بیشتر کمبودهای این پایگاه تأمین شد.
احمد لطفی همچنین از شروع دوره‌های آموزشی حضوری هلال احمر شهرستان، ویژه دانش‌آموزان در سطح مدارس تنگستان خبر داد. امیدوارم از خبر امکانات هلال احمر تنگستان توسعه یابد راضی بوده باشید.

امکانات هلال احمر تنگستان توسعه یابد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۶ ۰۲:۴۹:۱۳