تل آویو درباره رویت خودروهای زرهی خود در اوکراین تحقیق می
کند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تل آویو درباره رویت خودروهای زرهی خود در اوکراین تحقیق می
کند
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از الجزیره، پایگاه خبری آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم با صادرات خودروهای زرهی خود به اوکراین موافقت نکرده است.
بر اساس این گزارش، آکسیوس به نقل از این مقام ارشد رژیم صهیونیستی افزود: اسرائیل درباره اینکه آیا کشورهای اروپایی بدون موافقت تل آویو این خودروهای زرهی را به اوکراین داده‌اند، تحقیق می‌کند.
برخی منابع خبری پیش از این اخباری را درباره رؤیت خودروهای زرهی ساخت رژیم صهیونیستی در جریان درگیری‌های اخیر نیروهای اوکراین با روسیه در «خرسون» منتشر کرده بودند.
این در حالی است که پایگاه خبری بلومبرگ پیش از این اعلام کرده بود که روسیه به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که در صورت ارسال تسلیحات دفاعی به اوکراین، باید در انتظار اقدام تلافی‌جویانه مسکو باشد.
بلومبرگ به نقل از دو منبع آگاه به امور، گزارش داد که اگر تل‌آویو به طور مستقیم یا از طریق بازیگری ثالث برای اوکراین سامانه پدافند هوایی ارسال کند، مسکو واکنش نشان خواهد داد. البته در این گزارش، به نوع واکنش مسکو اشاره‌ای نشده بود.
با این حال، روی کار آمدن دوباره بنیامین نتانیاهو بر کرسی نخست وزیری، سیاست آتی تل‌آویو را در هاله‌ای از ابهام قرار داده زیرا نتانیاهو به برقراری روابط حسنه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه شناخته می‌شود.
گزارش بلومبرگ پس از اظهارات ماه گذشته دیمیتری مدودف، رئیس جمهور اسبق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه منتشر شده است؛ کسی که به رژیم صهیونیستی درباره ارسال تسلیحات به اوکراین هشدار داده و تاکید کرده بود که چنین اقدامی «تمام روابط دیپلماتیک مسکو و تل‌آویو را از بین خواهد برد.» امیدوارم از خبر تل آویو درباره رویت خودروهای زرهی خود در اوکراین تحقیق می
کند
راضی بوده باشید.

تل آویو درباره رویت خودروهای زرهی خود در اوکراین تحقیق می
کند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۴ ۰۲:۴۳:۳۶