تجهیزات خانه کشتی را در ۱۴ سالی که بازیکن تیم ملی بودم ندیده
بودم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تجهیزات خانه کشتی را در ۱۴ سالی که بازیکن تیم ملی بودم ندیده
بودم
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سعید عبدولی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) که در مجموعه ورزشی سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد اظهار کرد: خدا را شکر بازیکن‌های ما در این رقابت‌ها عالی بودند اما از همه پتانسیل خود برخوردار نبودیم زیرا ورزشکارانی مثل امین میرزازاده، مهدی محسن نژاد، دانیال سهرابی، امین کاویانی نژاد و چند نفر دیگر کشتی نگرفتند که با وجود همه این‌ها نتیجه خوبی گرفته شد.
مدیر فنی تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران گفت: ورزشکاران ما گاهی از نظر اعتماد به نفس با مشکل مواجه می‌شوند ولی از آنجایی که مسابقات در خوزستان برگزار شد و مردم حضور پرشوری داشتند که آنها را تشویق کرده و دلگرمی می‌دادند سبب شد تا آنها اعتماد به نفس لازم را به دست آوردند و کشتی که باید می‌گرفتند انجام شد.
وی در خصوص مربیگری اش گفت: ان‌شاءالله اگر خدا بخواهد فقط سعی می‌کنم یا در شهرستان و یا تیم ملی کار کنم و در مقطع‌های دیگر مثل لیگ شرکت نکنم.
مدیر فنی تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران عنوان کرد: با رئیس فدراسیون کشتی مشکلی ندارم، وی آدمی بزرگ و از پیشکسوت‌های ما هستند که برای کشتی زحمت می‌کشند. وی دلسوزانه ورزشکاران را از نظر مالی حمایت می‌کند و برای آنها پاداش می‌گیرند همچنین تجهیزات خوبی را هم برای آنها مهیا کرده است.
عبدولی ادامه داد: چند روز پیش که به خانه کشتی رفتم، تجهیزات و امکاناتی را دیدم که در حدود ۱۴ سالی که بازیکن تیم ملی بودم ندیده بودم.
وی گفت: روی تشک کشتی زبان من، بازوان و پاهای من هستند که این خوب است اما اگر زبانم تند است و خوب نمی‌چرخد مردم از ما خرده نگیرند. امیدوارم از خبر تجهیزات خانه کشتی را در ۱۴ سالی که بازیکن تیم ملی بودم ندیده
بودم
راضی بوده باشید.

تجهیزات خانه کشتی را در ۱۴ سالی که بازیکن تیم ملی بودم ندیده
بودم  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۳۰ ۰۲:۴۰:۵۸