انتقال آب از سد «قوچم» با جدیت در حال اجرا است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر انتقال آب از سد «قوچم» با جدیت در حال اجرا است به گزارش خبرنگار سایت احکام، اسماعیل زارعی‌کوشا چهارشنبه شب در پنجاه و چهارمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کردستان، با بیان اینکه ظرفیت شهرستان قروه برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی خوب و مناسب است‌، افزود: در همه شهرستان‌های استان مشکل زمین، تأمین آب و تسهیلات بانکی وجود دارد و اولویت‌بندی و پیگیری این اولویت‌ها مهم و ضروری است.
زارعی کوشا بیان کرد: انتقال آب از سد قوچم هم با جدیت در حال اجرا است که با افتتاح آن دغدغه آب شرب، کشاورزی و صنعت در شهرستان‌های قروه و دهگلان برطرف می‌شود.
وی بیان کرد: مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم باید بررسی‌های لازم برای حفاری چاه پشتیبان در شهرک صنعتی ۳ قروه را انجام دهند.
استاندار کردستان افزود: معاونت اقتصادی استانداری باید به طور میدانی در خصوص موارد خاص شهرک‌های صنعتی تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
فرماندار شهرستان قروه هم در این جلسه اظهار کرد: شهرک شماره سه قروه در سال ۹۶ کلنگ زنی شده و پنج ماه گذشته هم در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار است مشکل آب این شهرک برطرف شود.
خلیل عبدالملکی اضافه کرد: ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ جذب شده است.
گفتنی است، مشکل آب شهرستان‌های قروه و دهگلان در حوزه شرب، کشاورزی و صنعتی که با اجرای کلان پروژه سدقوچم برطرف می‌شود، مطرح و بررسی شد. امیدوارم از خبر انتقال آب از سد «قوچم» با جدیت در حال اجرا است راضی بوده باشید.

انتقال آب از سد «قوچم» با جدیت در حال اجرا است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۳۰ ۰۲:۴۱:۱۴