تاکنون بیش از ۴۰میلیون آمریکایی در انتخابات کنگره شرکت کرده
اند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تاکنون بیش از ۴۰میلیون آمریکایی در انتخابات کنگره شرکت کرده
اند
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل تاس، منابع آمریکایی روز دوشنبه اعلام کردند که تا کنون بیش از ۴۰ میلیون آمریکایی در جریان رأی گیری زودهنگام در انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا، رأی خود را به صندوق انداختند.
همچنین گفته شده که تا کنون در مجموع ۱۵۱ میلیون نفر برای رأی دان در انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا ثبت نام کرده اند.
رأی گیری زودهنگام هم در مراکز رأی گیری و هم از طریق پست انجام شده است که حدود ۱۸ میلیون نفر با شرکت در مراکز رأی گیری و حدود ۲۲ میلیون نفر نیز از طریق پست رأی خود را به صندوق انداخته اند.
در شرایطی که بسیاری از کشورهای خارجی به انتخابات میان‌دوره‌ای که دو سال پس از انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود اهمیتی نمی‌دهند، آمریکایی‌ها به دلیل تأثیر زیاد آن بر برنامه‌های سیاسی آمریکا و جهت‌گیری کشور، به این انتخابات علاقه‌مند هستند.
همچنین امسال، اهتمام فزاینده‌ای به انتخابات فرمانداران ایالتی (نماینده بالاترین مقام در انتخابات، که نتایج انتخابات را تأیید می‌کند) به دلیل نقش مهم آنها در سازماندهی و مدیریت انتخابات و مستندسازی نتایج آن، وجود دارد. امری که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در جریان اعتراض به نتایج انتخابات ۲۰۲۰ به آن اشاره کرد. ترامپ در آن زمان در پیام توییتری نوشت: «تایید آرا توسط برایان کمپ، فرماندار ایالت جورجیا، امکان کنترل و تطبیق امضای آرا و پاکت‌های پستی و … را ناممکن کرده است. آن‌ها می‌دانستند که قصد تقلب دارند. امضای واقعی باید آشکار شود.»
انتخابات میان دوره‌ای هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود، اما زمانی که با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، همزمان نباشد، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.
همه اعضای مجلس نمایندگان برای یک دوره دو ساله انتخاب می‌شوند، بنابراین همه ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان در طول انتخابات میان دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند. همچنین یک سوم از ۱۰۰ سناتور (۳۵ کرسی) در انتخابات میان دوره‌ای هر دو سال یک بار انتخاب می‌شوند. بعلاوه، انتخابات برای فرمانداران بسیاری از ایالت‌ها (۳۶ ایالت)، و همچنین بسیاری از مناصب سیاسی محلی در ایالت‌ها و شهرها نیز برگزار می‌شود.
پیش‌بینی‌ها نامعلوم است و نتایج نظرسنجی بسته به حزبی که نظرسنجی را انجام می‌دهد و تمایلات ایدئولوژیکی آنها متفاوت است. به عنوان مثال، نظرسنجی‌های محافظه کار «فاکس نیوز» نشان می‌دهد که جمهوری خواهان عموماً از دموکرات‌ها بهتر عمل می‌کنند، که برخلاف نتایج نظرسنجی‌های انجام شده توسط شبکه خبری لیبرال ام اس ان بی سی (MSNBC) است. با این حال، همه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که تفاوت بین نامزدهای دو حزب، به ویژه در ایالت‌هایی مانند پنسیلوانیا، جورجیا، نوادا، آریزونا و ویسکانسین کم است. امیدوارم از خبر تاکنون بیش از ۴۰میلیون آمریکایی در انتخابات کنگره شرکت کرده
اند
راضی بوده باشید.

تاکنون بیش از ۴۰میلیون آمریکایی در انتخابات کنگره شرکت کرده
اند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۸ ۰۲:۳۹:۰۲