بروز بخشی از آسیب های اجتماعی ناشی از مصرف مشروبات الکلی
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بروز بخشی از آسیب های اجتماعی ناشی از مصرف مشروبات الکلی
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سید جواد هاشمی سایت احکام شامگاه سه شنبه در نشست کمیته پیشگیری و مقابله با مشروبات الکلی، افزود: رسانه‌ها نقش بسیار مؤثری در آگاهی بخشی نسبت به مضرات و آسیب‌های مصرف مشروبات الکلی دارند.
وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی نسبت به آثار مخرب مصرف مشروبات الکلی، اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای فرهنگ سازی مقابله با مصرف مشروبات الکلی به ویژه آگاهی بخشی در مدارس و دانشگاه‌ها استفاده کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: در کنار مقابله با مصرف مشروبات الکلی در استان، باید موضوع مهم درمان مصرف کنندگان این مواد و پیشگیری و فرهنگ سازی نیز در دستور کار متولیان قرار بگیرد.
هاشمی سایت احکام خاطرنشان کرد: باید کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی به منظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم استان در زمینه آثار زیانبار مصرف مشروبات الکلی در نقاط مختلف برگزار شود.
وی خواستار تشکیل کمیته‌ای متشکل از میراث فرهنگی، صنعت و معدن، شهرداری و دستگاه قضائی شد و گفت: کنترل و نظارت بر باغات مستقر در جاده آبشار یاسوج توسط این کمیته انجام شود.
هاشمی سایت احکام خاطرنشان کرد: با توجه به آمار بالای جوانان بایستی با بهینه سازی اوقات فراغت و ایجاد تفریحات سالم زمینه نشاط را برای این قشر فراهم آورد.
وی اجرای برنامه‌ای فرهنگی در حوزه پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی را مهم برشمرد و بیان داشت: در کاهش مصرف مشروبات الکلی اجرای برنامه‌های فرهنگی تقویت شود. امیدوارم از خبر بروز بخشی از آسیب های اجتماعی ناشی از مصرف مشروبات الکلی
است
راضی بوده باشید.

بروز بخشی از آسیب های اجتماعی ناشی از مصرف مشروبات الکلی
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۴ ۰۲:۳۹:۰۳