ایران از تمدنی سترگ و قابل احترام در جهان برخوردار
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ایران از تمدنی سترگ و قابل احترام در جهان برخوردار
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی‌محمد زنگانه شامگاه شنبه در روز پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین در گرگان اظهارکرد: جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و موهبت‌های الهی فراوانی در جای جای استان گلستان به چشم می‌خورد اما تاکنون از این ظرفیت ارزشمند بهره کافی حاصل نشده است و با وجود این ظرفیت‌ها از سرانه بالای درآمدی برخوردار نیست.
استاندار گلستان افزود: یکی از رویکردهایی که موجب می‌شود در افق ۱۴۰۴ سرانه درآمدی گلستان به میانگین کشوری برسد، استفاده فرهنگ، آداب، رسوم و فرهنگ غنی اقوام گلستان برای توسعه گردشگری در این استان است.
وی گفت: با زحمات مدیران استان و همراهی پرشور اهالی گلستان توانستیم جلوه‌ای کوچک از اتحاد بی نظیر و ناگسستنی اقوام را به نمایش بگذاریم، نمایشی که موجب مسرت دوستان و کوری چشم دشمنان شد.
استاندار گلستان افزود: رخدادهای فرهنگی مانند جشنواره اقوام سبب می‌شود تا جوانان و نسل امروز با گذشته پرافتخار ایران اسلامی بیشتر آشنا شوند.
در پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران بیش از ۱۹۸ هنرمند بخش صنایع دستی از ۳۱ استان و ۲۱ گروه موسیقی از ۱۰ استان کشور حضور داشتند. امیدوارم از خبر ایران از تمدنی سترگ و قابل احترام در جهان برخوردار
است
راضی بوده باشید.

ایران از تمدنی سترگ و قابل احترام در جهان برخوردار
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۳ ۰۲:۳۸:۳۸