«باهم بودن اقوام» ایرانی مقتدر و قوی می سازد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر «باهم بودن اقوام» ایرانی مقتدر و قوی می سازد به گزارش خبرنگار سایت احکام، ماموستا عبدالسلام کریمی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین در گرگان اظهار کرد: اقوام ایرانی همچون رنگین کمانی زیبا هستند که هر چقدر به هم نزدیکتر و متحدتر باشند، می‌توانند انسجام در کشور را افزایش دهند.
مشاور رئیس جمهور در امور فرق و مذاهب اسلامی افزود: همان طور که در طول هشت سال جنگ تحمیلی اقوام ایرانی دست در دست یکدیگر توانستند میهن خویش را از دژخیمان آزاد کنند، هم اکنون هم می‌توانند دسیسه‌های استکبار و اجانب آنها را خنثی کنند.
وی ادامه داد: باید شرایطی ایجاد کنیم که همه اقوام احساس مشارکت واقعی داشته باشند و احساس کنند که در هر برنامه این نظام و انقلاب شریک و سهیم و دخیل هستند.
مشاور رییس جمهور در امور فرق و مذاهب اسلامی به ضرورت توسعه چنین رخدادهای فرهنگی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: اگر شروع این جشنواره گلستان است، نباید پایان و اختتامیه‌اش در گلستان باشد، بلکه از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انتظار داریم که این جشنواره با همین کیفیت عالی و ممتاز در استان‌های دیگر از غرب تا شرق و از شمال تا جنوب ادامه داشته باشد.
ماموستا کریمی بیان کرد: اگر چنین رخدادهای فرهنگی تا دیروز لازم و مهم بود در شرایط کنونی کشور ضرورت آن دو چندان است؛ این جشنواره‌ها وحدت و اتحاد عملی اقوام را افزایش می‌دهد. امیدوارم از خبر «باهم بودن اقوام» ایرانی مقتدر و قوی می سازد راضی بوده باشید.

«باهم بودن اقوام» ایرانی مقتدر و قوی می سازد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۳ ۰۲:۳۸:۴۲