امیدآفرینی لازمه حضور حداکثری در انتخابات است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر امیدآفرینی لازمه حضور حداکثری در انتخابات است به گزارش سوالات شرعی و احکام، حجت‌الاسلام غلام حیدر جهانبان روز یکشنبه در نشست جهاد تبیین فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه حمزه سیدالشهدا که در محل سالن جلسات این حوزه برگزار شد نظام اسلامی را مبتنی بر آرا و خواسته مردم دانست و افزود: ملت ایران همواره با حضور پرشکوه خود در انتخابات، نشان داده‌اند به نظام و آینده کشورشان علاقمند هستند.
وی به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: مردم از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با توطئه‌های فراوانی مواجه شدند و به خوبی با دسیسه‌های دشمن آشنا هستند.
حجت‌الاسلام جهانبان ضمن تأکید بر حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب خاطرنشان کرد: قطعاً یکی از بزنگاه‌های مهم حفظ و صیانت از نظام و سرنوشت کشور، انتخابات است که خواص نیز نقشی اساسی و پررنگ در آن ایفا می‌کنند.
وی از حاضرین درخواست کرد ضمن بصیرت‌افزایی و امیدآفرینی در جامعه، همواره بر حضور پرشور و پرشعور در انتخابات تاکید کنند.
حجت الاسلام جهانبان ادامه داد: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت چهار مؤلفه‌ای است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند بر آنها تأکید داشته اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ افزود: بر ما تکلیف است تا حضور حماسه‌ساز مردم را در این انتخابات رقم زنیم تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان ایران همیشه سرافراز باشد. امیدوارم از خبر امیدآفرینی لازمه حضور حداکثری در انتخابات است راضی بوده باشید.

امیدآفرینی لازمه حضور حداکثری در انتخابات است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۱۱ ۰۲:۴۲:۴۶