اختصاص ۱۰۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان
سمنان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اختصاص ۱۰۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان
سمنان
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سید محمدرضا هاشمی در جلسه پیگیری وضعیت تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ که شامگاه شنبه در استانداری سمنان برگزار شد با بیان اینکه رشد اقتصادی در گرو توجه ویژه به واحدهای تولیدی، کشاورزی و گردشگری است، ابراز کرد: جذب اعتبارات در ایجاد اشتغال در قالب تبصره ۱۸ با همکاری بانک‌ها در استان عملیاتی و محقق شده است.
وی افزود: ۱۰۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ سود چهار درصد در قالب تبصره بند ب ماده ۱۶، برش استانی برای ایجاد اشتغال، توسعه طرح‌ها و تکمیل طرح‌های اشتغال است.
استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت ما تثبیت اشتغال در استان است، تاکید کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی، در قالب تبصره ۱۶ پیگیری می‌شود.
هاشمی با بیان اینکه توسعه متوازن اعتبارات در استان سمنان امری ضروری است، بیان داشت: مدیران کل و فرمانداران استان با اولویت روستاها و با هدف مهاجرت معکوس و جلوگیری از حاشیه نشینی در حوزه‌های شهرستانی، برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۶ پیگیری کنند.
وی افزود: اگر خواهان افزایش رشد اقتصادی هستیم، ضروری است در حوزه گردشگری، جهاد کشاورزی و واحدهای تولیدی نگاه ویژه داشته باشیم. امیدوارم از خبر اختصاص ۱۰۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان
سمنان
راضی بوده باشید.

اختصاص ۱۰۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان
سمنان  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۱ ۰۲:۳۹:۴۴