احداث ۶۴ واحد مسکن مددجویی در میاندوآب

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر احداث ۶۴ واحد مسکن مددجویی در میاندوآب به گزارش سوالات شرعی و احکام، سرمست چوپان نژاد در این زمینه با بیان اینکه احداث مسکن مددجویی یکی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان و نیازمندان تحت پوشش است، اظهار کرد: هم اکنون ۶۴ واحد مسکن مددجویی طی تفاهم‌نامه و با همکاری بنیاد مسکن و مستضعفان در میاندوآب، چهاربرج و باروق در دست احداث است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: این مساکن مددجویی در مناطق روستایی و شهری میاندوآب، چهاربرج و باروق با متوسط متراژ ۶۰ متر در دست احداث هستند.
وی گفت: ۱۰ واحد از این مساکن مددجویی در قالب طرح ۱۰ هزارواحدی بنیاد مستضعفان و با پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات احداث می‌شوند.
چوپان نژاد تصریح کرد: ۱۲ واحد نیز در قالب طرح پنج هزارواحدی بنیاد مستضعفان و با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض کمیته امداد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات احداث می‌شوند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب اظهار کرد: ۴۲ واحد دیگر نیز در قالب طرح ۴۰ هزارواحدی بنیاد مسکن و با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات احداث می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال برای ۲۷ مورد تعمیرات مسکن مددجویی نیز ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: برای ۱۲ مورد لوله‌کشی گاز نیز ۱۸ میلیون تومان هزینه شده است. امیدوارم از خبر احداث ۶۴ واحد مسکن مددجویی در میاندوآب راضی بوده باشید.

احداث ۶۴ واحد مسکن مددجویی در میاندوآب  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۳۱ ۰۲:۴۱:۰۲