اجلاسیه ۶۰ شهید جهاد سازندگی قم برگزار شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اجلاسیه ۶۰ شهید جهاد سازندگی قم برگزار شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای قم، اجلاسیه ۶۰ شهید جهاد سازندگی استان شامگاه پنجشنبه در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده قم در خانه ملت سخنرانی کردند.
حسین حاجی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز به بیان خاطرات و روایتگری رزمندگان جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس پرداخت.
این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای جهاد سازندگی که به سنگر سازان بی سنگر معروف شدند از رزمندگان شجاع جنگ بودند گفت: با برپایی اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی در حقیقت کار تازه آغاز شده و مجاهدت‌های بزرگ شهدای جهاد هنوز برای جامعه ناشناخته است.
وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس که به تازگی در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص شده نیز بخشی از برنامه‌های این اجلاسیه بود.
احمد علوی از شاعران آئینی استان قم نیز در این اجلاسیه شعرخوانی کرد و حسن شالبافان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در وصف شهدا به مداحی پرداخت.
از برخی آثار و تولیدات سازمان جهاد کشاورزی استان قم در حوزه دفاع مقدس و شهدا از جمله کتاب و فیلم مستند نیز رونمایی شد.
در پایان این اجلاسیه نیز شماری از خانواده‌های معظم شهدای جهاد سازندگی استان قم مورد تجلیل قرار گرفتند.
گفتنی کنگره ملی شهدای استان قم روز پنجشنبه هفته آینده ۲۶ آبان ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و پیش از آن نیز هفت اجلاسیه از شهدای اقشار مختلف با روز برگزاری کنگره برپا می‌شود. امیدوارم از خبر اجلاسیه ۶۰ شهید جهاد سازندگی قم برگزار شد راضی بوده باشید.

اجلاسیه ۶۰ شهید جهاد سازندگی قم برگزار شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۱ ۰۲:۴۰:۱۰