بیوگرافی شهاب حسینی و همسرش و فرزندانش + عکس

شهاب حسینی

بقیه در ادامه مطلب

بیوگرافی و زندگینامه

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران می باشد و ۴۴ سال سن دارد.

تحصیلات : وی دارای تحصیلات نا تمام در رشته روانشناسی دانشگاه تهران است.

 شروع بازیگری در تلویزیون را از سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران آغاز کرد و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم رخساره ساخته امیر قویدل آغاز نمود.

شهاب حسینی از همان ابتدای شروعش در بازیگری توانست به خوبی دیده شود و جوایز متعددی از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت کرده است.

وی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار،سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.  برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین برنده جایزه خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم برلین شد.  همچنین او در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص دهد.

وی در سال ۹۴ با حضور در سریال شهرزاد در نقش قباد به کارگردانی حسن فتحی توانست بازی بسیار حرفه ای از خود ارائه دهد که شاهد حضورش در فصل دوم سریال هم نیز هستیم.

ازدواج و همسر

شهاب حسینی متاهل است و در سال ۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج نیز دو فرزند پسر است.

ماجرای آشنایی شهاب حسینی با همسرش پریچهر

شهاب حسینی:۲۲ ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم. تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد،

باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. بعد از ۴-۳ ماه نامزدی، عقد کردیم و بعد از ۳ سال من سیدشهاب الدین ۲۲ساله و پریچهر ۱۵ ساله زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

اینستاگرام شهاب حسینی : instagram / shahaab_hosseini

شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسینی و همسرش

همسر شهاب حسینی , زن شهاب حسینی

شهاب حسینی ۲ پسر به نام های محمد امین که ۱۳ سال دارد و امیرعلی که ۶ سال دارد است.

پسر شهاب حسینی

شهاب حسینی و فرزندانش

عکس شهاب حسینی با پسرانش

شهاب حسینی و خانواده اش

فیلم جدید شهاب حسینی

ساخت فیلم جدید به کارگردانی شهاب حسینی

شهاب حسینی ساخت تازه ترین فیلمش که با پروانه ویدیویی ساخته شده با عنوان «مقیمان ناکجا» را به پایان رساند. فیلمبرداری «مقیمان ناکجا» همزمان با اواخر روی صحنه بودن نمایش «اعتراف» آغاز شد و در مدت زمانی کمتر از یک ماه و ۳۱ جلسه فیلمبرداری به پایان رسید. این فیلم در سال ۹۶ ساخته و پخش میشود.

گفتگو و مصاحبه با شهاب حسینی

نوزاد نیمه شب زمستان
متولد زمستان هستم. درست بعد از ۹ ماه متولد شدم، حین تولد ۳ کیلو و ۷۰۰ گرم وزن داشتم. ساعت به دنیا آمدنم هم ۳ و ۳۰ دقیقه نیمه شب بود. پدر و مادرم در جوانی ازدواج کردند، آنها وقتی مرا به دنیا آوردند که سرگرم جمع و جور کردن زندگی شان بودند.

سرشکستگی های کودکی
دوران کودکی من به شیطنت های مختلف با پسربچه  ها گذشت. مادرم می گفت تو پسر شری بودی. روزی که به خاطر سر بازی سرم را با نمره ۴ اصلاح کردم، دیدم سرم از ۹ ناحیه شکسته است. با توجه به اینکه زمان وقوع ۵-۴ مورد از این شکستگی ها را به خاطر نمی آورم، باید آنها را به دوران کودکی ام نسبت داد. جز سر  از نواحی دیگری همچون صورت و دست و پا هم بارها دچار جراحت های مختلف شدم.

توپ چرمی عید
در خانواده پدری نوه اول بودم. ا رتباط ما با فامیل مادرم بیشتر بود تا با اقوام پدر. دوست ندارم از نقطه نظر مهر و محبت کسی را برتر از دیگری بدانم. هر دو خانواده به اندازه وسع خودشان محبت می کردند. یادم می آید که مادر پدرم بهترین عیدی ها را می داد. یک بار از او یک توپ چرمی فوتبال عیدی گرفتم. آن موقع این هدیه بسیار گرانبها بود و هر کسی توپ چرمی نداشت.

دوستان بزرگ تر از من
دوستی بخش مهمی از روند شکل گیری نگاه و بزرگ شدن همه ماست. دانش عمومی من تا حدودی خیابانی است و محصول رفاقت با هم محلی ها. کودکی من در حد فاصل میان دو خیابان هاشمی و سپه غربی گذشت. دوستی داشتم به نام رضا که هم خیلی صمیمی بودیم و هم به صورت متوالی با هم کتک کاری می کردیم. ضمن آنکه اهل دوستی با بزرگ تر از خودم بودم، ولی مایلم از رفقا به خصوص در مسائل مختلف درس بگیرم؛ براساس این رویه حالا اکثر دوستانم بالای ۴۰ سال سن دارند.

از دست دادن رفیق قدیمی
دوست نداشتم قلدر محل باشم. با این حال همیشه در جمع بچه محل ها به حساب می آمدم. نوجوانی من حول و حوش خیابان فاطمی گذشت. هرقدر بزرگ تر می شدم، دایره ارتباطاتم گسترش می یافت. درنتیجه به تمایل برخی بچه ها برای انجام کارهای خلاف پی بردم. در آن دوره یکی از بهترین دوستانم را به خاطر اعتیاد به مواد مخدر از دست دادم.

فیلمهای شهاب حسینی

دیدگاهتان را بنویسید