کشورهای عربی باید برای توقف عادی سازی روابط با اسرائیل اقدام
کنند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کشورهای عربی باید برای توقف عادی سازی روابط با اسرائیل اقدام
کنند
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از المیادین، یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از درخواست پارلمان عربی از جامعه بین الملل برای دخالت جهت پایان دادن به محاصره نابلس قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس گفت: ما از مطالبه پارلمان عربی از جامعه بین الملل برای دخالت جهت توقف محاصره نابلس قدردانی می‌کنیم.
این عضو دفتر سیاسی حماس در عین حال تاکید کرد که کشورهای عربی نیز باید وارد عمل شده و با متوقف کردن عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از تمام راه‌ها برای اعمال فشار جهت توقف جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین استفاده کنند.
این در حالی است که «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» پیش از این گفته بود که محاصره نابلس نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با انتفاضه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری است.
وی افزود: ما در جنبش «حماس» تأکید می‌کنیم که ادامه تعطیلی، محاصره و سیاست مجازات دسته جمعی که رژیم صهیونیستی برای ششمین روز متوالی در شهر نابلس واقع در کرانه باختری اعمال کرده است، اذعان به وضعیت درماندگی و شکست سیستم امنیتی رژیم در برابر مقاومت و انتفاضه مردم ما در سراسر کرانه باختری اشغالی است.
سخنگوی حماس ادامه داد: ما بار دیگر تأکید می‌کنیم که تمامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعم از محاصره، سرکوب، تهاجم و کشتار، ملت ما را از ادامه مقاومت باز نخواهد داشت و منجر به شکستن اراده و تلاش آنها برای حفاظت از سرزمین و مقدساتشان و دستیابی به هدف آزادی نمی‌شود.
گفتنی است، رژیم صهیونیستی از اواسط هفته گذشته و درپی عملیات مقاومتی گروه مبارز «عرین الاسود» شهر نابلس را بسته است. امیدوارم از خبر کشورهای عربی باید برای توقف عادی سازی روابط با اسرائیل اقدام
کنند
راضی بوده باشید.

کشورهای عربی باید برای توقف عادی سازی روابط با اسرائیل اقدام
کنند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۲ ۰۲:۳۷:۲۹