۹ دی روز اتمام حجت با فتنه‌گران در تمام دوران تاریخ
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۹ دی روز اتمام حجت با فتنه‌گران در تمام دوران تاریخ
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در دومین نشست تبیین جهادی گام دوم انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه نهم دی و دهه بصیرت و مقاومت بیان کرد: در بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» که می‌توان آن را منشور انقلاب اسلامی در نقطه عطف چهل سالگی ارزیابی کرد، محورها، فرازها و نکته های پر مغز موج می‌زند و با تأمل و ژرف اندیشی در آن این حقیقت روشن‌تر می‌شود.
امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی به عنوان یک سند افتخار در طول تاریخ حفظ شود، افزود: ۹ دی یک حادثه گذرا نبود بلکه جریان ماندگاری است که با گذشته پیوند خورده و تا آینده ادامه دارد، هرچند تلاش‌های زیادی برای کمرنگ کردن این روز انجام گرفته اما ۹ دی برای همیشه ۹ دی باقی می‌ماند و هویت خود را حفظ می‌کند.
وی در بخش دیگر ی ازسخنان خود به مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که در اسفند ماه برگزار می شود اشاره کرد و افزود: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ملاک انتخاب ما باید کسی باشد که مقید به اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه بوده و ارزش‌های اسلامی را قبول دارد؛ در تایید صلاحیت‌ها، همانطور که تاکنون رعایت شده، باید این مسائل طبق قانون رعایت شود.
ابراهیمی بشکانی عنوان کرد: در میان چهار راهبردی که رهبر انقلاب برای ما تبیین فرموده‌اند، بحث مشارکت حداکثری از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا امروز همه دشمنان و معاندین ایران اسلامی به میزان مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در روز ۱۱ اسفند امسال چشم دوخته‌اند.
امام جمعه بهاباد حضور در انتخابات، را روز تعیین سرنوشت ملت ایران توصیف و اضافه کرد: مردم عاشقانه در کنار نظام و کشور خود ایستاده‌اند، کما اینکه تاکنون نیز همین گونه بوده‌اند و در انتخابات پیش رو نیز شاهد خواهیم بود که مشارکت خوب، هدفمند و هوشمندی خواهند داشت. امیدوارم از خبر ۹ دی روز اتمام حجت با فتنه‌گران در تمام دوران تاریخ
است
راضی بوده باشید.

۹ دی روز اتمام حجت با فتنه‌گران در تمام دوران تاریخ
است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۳۱ ۰۲:۴۲:۱۷