۵۵ طرح عمرانی دهه فجر در مهاباد افتتاح می شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۵۵ طرح عمرانی دهه فجر در مهاباد افتتاح می شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، حسن عباسی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه ۶۰ طرح عمرانی و اقتصادی در مهاباد آماده بهره‌برداری و آغاز عملیات احداث است، افزود: برای طرح‌های ویژه دهه مبارک فجر بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
وی افزود: در ایام مبارک دهه فجر ۵۵ طرح عمرانی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این مجموع ۵ طرح کلنگ‌زنی و ۵۰ طرح هم به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار مهاباد اضافه کرد: همچنین در این ایام ۵ طرح اقتصادی، تولیدی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان هم افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
عباسی گفت: در مجموع برای افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها ۱,۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه و در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: طرح‌های گازرسانی در چندین روستا و ادامه طرح گازرسانی به روستاهای کمتر برخوردار همچنین اجرای طرح هادی و تکمیل طرح هادی با تأمین اعتبار را در روستاهای مختلف در دستور کار است.
فرماندار ویژه مهاباد گفت: بهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی، احداث مراکز خانه بهداشت و همچنین طرح آبرسانی در قالب ۱۴۱ روستا که تاکنون در ۱۶ روستا با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان در حال اجراست و مقررشده بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی تا خرداد ماه سال آینده به اتمام برسد. امیدوارم از خبر ۵۵ طرح عمرانی دهه فجر در مهاباد افتتاح می شود راضی بوده باشید.

۵۵ طرح عمرانی دهه فجر در مهاباد افتتاح می شود  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۳۱ ۰۲:۴۱:۰۵