۲۳۰۰ عمل جراحی در بیمارستان گناوه انجام شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۲۳۰۰ عمل جراحی در بیمارستان گناوه انجام شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، حسن فخرایی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مدت یاد شده بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است که از این تعداد ۲۳ درصد اعمال جراحی، اورژانسی و ۷۷ درصد نیز غیر اورژانسی بوده است.
وی تصریح کرد: تخصص‌های جراحی موجود در این مرکز شامل جراحی عمومی، زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادراری، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، چشم و بیهوشی است.
سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه عنوان داشت: ۱۴ پزشک متخصص جراح، ۸ کارشناس اتاق عمل و ۲۳ کارشناس بیهوشی در بخش جراحی این بیمارستان در حال فعالیت و ارائه خدمت به مراجعان هستند.
وی ادامه داد: در این مرکز انواع عمل‌های جراحی تخصصی، جراحی‌های مغز و اعصاب، لاپاروسکوپی و سنگ‌شکن انجام می‌شود.
سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه با اشاره به نیاز به بهسازی و تعمیر بعضی از قسمت‌های بخش جراحی این بیمارستان اظهار داشت: بخش جراحی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه دارای ۴ اتاق عمل فعال مجزا با تمامی امکانات و تجهیزات لازم است و فضای فیزیکی این بخش نیاز به بهسازی داشت که کار فاضلاب آن انجام و بهسازی کف بخش در دست اقدام است. امیدوارم از خبر ۲۳۰۰ عمل جراحی در بیمارستان گناوه انجام شد راضی بوده باشید.

۲۳۰۰ عمل جراحی در بیمارستان گناوه انجام شد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۱۵ ۰۲:۴۴:۰۹