۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در بهاباد برگزار
می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در بهاباد برگزار
می‌شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سرهنگ حمیدرضا فرهمند در نشستی خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج که امسال برنامه های آن با شعار «بسیج، امید ملت ایران» اجرا می شود، بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در عرصه‌های تبلیغی، تبیینی، فرهنگی هنری، ورزشی، خدمت رسانی و همایشی به همت ناحیه مقاومت بسیج بهاباد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج و جبهه مقاومت و تاکید بر ضرورت تداوم راه آنان گفت: بسیج سرمایه نرم نظام است که با تشکیل و فعالیت های آن نهال نوپای انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است.
وی ادامه داد: نیروهای بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی در سایه اعتقاد معنوی و ولایتمداری، جانانه‌ترین دفاع را از کشور داشتند و کارنامه درخشان و الگوی کم نظیری از مقاومت اسلامی را خلق کردند.
فرهمند عنوان کرد: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای برای زنده نگهداشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت به ویژه جوانان پور شور و مدافعان عاشق صادق است.
وی همچنین با برشمردن برنامه های شاخص هفته بسیج در بهاباد افزود: دیدار با امام جمعه بهاباد، دیدار با فرماندار شهرستان، دیدار با رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی و خانواده شهدای بسیجی، برگزاری یادواره های شهدا و طرح آبروی محله، محافل انس با قرآن و جهاد تبیین در مساجد و مدارس، برگزاری دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای بسیج، جشنواره مالک اشتر و تجلیل از بسیجیان برتر شهرستان از جمله این برنامه هاست.
فرهمند، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی، ویزیت رایگان پزشکان متخصص به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم، حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازجمعه و میقات صالحین، گشت‌های محله محور، پویش در فضای مجازی، عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدای شهرستان، رزمایش «شکوه اقتدار» با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و همچنین تجلیل از فرماندهان پیشکسوت نواحی و پایگاه‌های مقاومت در طول هفته بسیج را از برنامه های این هفته برشمرد و گفت: این برنامه ها از امروز آغاز شده و تا پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت. امیدوارم از خبر ۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در بهاباد برگزار
می‌شود
راضی بوده باشید.

۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در بهاباد برگزار
می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۰ ۰۲:۴۲:۱۵