۱۳۸ فقره جواز تأسیس طرح‌های صنعتی در استان بوشهر صادر
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۱۳۸ فقره جواز تأسیس طرح‌های صنعتی در استان بوشهر صادر
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مهدی صفوی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی پنج ماهه تعداد ۱۳۸ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۴۶ هزار و ۶۹۷ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۲ هزار و ۵۵۰ نفر در استان بوشهر صادرشده است.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در بازه زمانی مذکور تعداد ۱۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغال ۹۱۹ میلیارد ریال و اشتغال ۴۲۲ نفر در استان صادر شده است.
صفوی با اشاره به دیگر فعالیت‌های اقدام شده در حوزه صمت عنوان کرد: در بخش تجارت سه هزار و ۸۲۵ فقره پروانه کسب صنفی با اشتغال ۹ هزار و ۵۶۲ نفر طی پنج ماهه سال جاری صادر شده است.
وی ادامه داد: طی بازه زمانی مذکور، ارزش صادرات انواع کالا از طریق بنادر استان سه هزار و ۷۸۷ میلیون دلار و ارزش واردات کالا به استان بوشهر نیز ۶۱۴ میلیون دلار و همچنین تعداد ۱۵۴ فقره کارت بازرگانی صادر و تعداد ۲۹۳ فقره کارت جهت استمرار فعالیت‌های بازرگانی تمدید شده است.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: در راستای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی در حوزه تولیدی و خدماتی طی سال جاری تعداد ۳۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور بررسی ۲۱۴ پرونده متقاضیان مشکل دار با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شده است.
مهدی صفوی اضافه کرد: نتایج جلسات کارگروه تسهیل ۲۳۸ مصوبه بوده است که ۱۵۹ مورد آن با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان اجرایی شده است. امیدوارم از خبر ۱۳۸ فقره جواز تأسیس طرح‌های صنعتی در استان بوشهر صادر
شد
راضی بوده باشید.

۱۳۸ فقره جواز تأسیس طرح‌های صنعتی در استان بوشهر صادر
شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۳۱ ۰۲:۳۸:۵۱