گزارش معاریو ازافزایش تکان‌دهنده خودکشی و اختلال روانی در
اسرائیل

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر گزارش معاریو ازافزایش تکان‌دهنده خودکشی و اختلال روانی در
اسرائیل
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از المیادین، در شرایطی که بیش از یک ماه از عملیات غافلگیرکننده «طوفان الاقصی» رزمندگان فلسطینی علیه صهیونیست‌ها می‌گذرد، رسانه‌های اسرائیلی با اذعان به برق‌آسا بودن عملیات هفتم اکتبر گزارش دادند هزاران تن از سربازان ارتش و خانواده‌ها دچار شوک روانی و مبتلا به امراض روانی تکان‌دهنده عمیقی شده‌اند.
به اذعان رسانه عبری معاریو، در «اسرائیل» همچنان ساکنان اشغالی و نظامیان ارتش در شوک روانی و با صدمات روحی و اختلالات روانی ناشی از عملیات هفتم اکتبر دست و پنجه نرم می‌کنند.
این روزنامه فاش کرد: صدها سرباز با آغاز عملیات فلسطینی‌ها در معرض وحشت «شنبه سیاه» (طوفان الاقصی) قرار گرفته‌اند و شمار فراوانی از نظامیان با شوک تکان‌دهنده‌ای که بر آنان عارض شده تحت درمان و مداوای برای مدت نامعلوم مراکز درمانی ارتش قرار گرفته‌اند و برخی دیگر نیز به مصرف داروهای روان درمانی روی آورده و برخی دیگر نیز اقدام به خودکشی کرده‌اند.
معاریو فاش کرد که حوادث «شنبه سیاه» (طوفان الاقصی) و جنگ غزه کارایی سازمان سلامت روان را در «اسرائیل» به شکل جدی مختل کرده است و به اقرار سازمان «بیمه ملی» صهیونیست‌ها حجم مراجعه کنندگان با امراض روحی و روانی بسیار بالا است و تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر مراجعه کننده داشته است و وزارتخانه امنیت داخلی نیز از ۲۰۰۰ مبتلا به بیماری‌های روانی ناشی از جنگ گزارش داده که این ارقام صرفاً موج نخست از وضعیت رو به افزایش مبتلایان است.
در شرایطی که هزاران نفر از ساکنان در اراضی اشغالی منتظر دریافت خدمات درمانی هستند، معاریو با افشای محتویات تکان‌دهنده مکالمات تلفنی ساکنان اشغالی و بیماران ناشی از جنگ اخیر از شِکوه پر تکرار و خشم آنان با مضمون «ارتش کجاست؟» یا «حکومت کجاست؟» خبر داد.
رژیم صهیونیستی برای سی و پنجمین روز متوالی حملات زمینی، هوایی و دریایی به نوار غزه را پی گرفته، این در حالی است که گروه‌های مقاومت با تلاش ارتش اشغالگر برای نفوذ به نوار غزه مقابله می‌کنند و علاوه بر کشته شدن بیش از ۱۴۰۰ صهیونیست و اسارت ۲۴۰ نفر در نبرد طوفان الاقصی، خسارات سنگینی به صفوف آن وارد می‌کنند. امیدوارم از خبر گزارش معاریو ازافزایش تکان‌دهنده خودکشی و اختلال روانی در
اسرائیل
راضی بوده باشید.

گزارش معاریو ازافزایش تکان‌دهنده خودکشی و اختلال روانی در
اسرائیل  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۱۱ ۰۲:۴۰:۲۲