گردشگری ابزاری برای نشان دادن واقعیات و پیشرفت های کشور
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر گردشگری ابزاری برای نشان دادن واقعیات و پیشرفت های کشور
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی‌اصغر شالبافیان عصر دوشنبه در نخستین نشست تخصصی گردشگری مقاومت که به میزبانی قم برگزار شد اظهار داشت: گردشگرانی که از کشورهای مختلف به ایران سفر می‌کنند در بازدید از نقاط مختلف کشورمان از پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه‌های مختلف و همچنین از روحیه بالای ملت ایران تعجب می‌کنند.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: موضوع گردشگری امروز یکی از ابزارهای مؤثر در راستای نشان دادن پیشرفت‌های کشور است و از فرصت حضور گردشگران در کشور می‌بایست در راستای معرفی این پیشرفت‌ها و بیان درستی از واقعیات موجود در ایران بهره برد.
شالبافیان گردشگری را رسانه‌ای مهم و پویا در زمینه معرفی داشته‌ها و فرهنگ ایرانی برشمرد و ابراز داشت: توسعه گردشگری موضوع مهمی است که این امر هر چقدر بیشتر توسعه داشته باشد می‌توان واقعیت‌های کشور را به گردشگران بیش از بیش انتقال داد تا روایت‌های دروغین بی تأثیر شوند.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در راستای توسعه گردشگری مقاومت می‌بایست زیرساخت‌های لازم ایجاد و توسعه یابد که با افزایش ارتباط بین شهرها در این صورت اهداف گردشگری مقاومت بهتر محقق می‌شود.
شالبافیان ادامه داد: تسهیل در تردد گردشگران و امکان رفت و آمد با خودروهای شخصی از جمله برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. امیدوارم از خبر گردشگری ابزاری برای نشان دادن واقعیات و پیشرفت های کشور
است
راضی بوده باشید.

گردشگری ابزاری برای نشان دادن واقعیات و پیشرفت های کشور
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۵ ۰۲:۳۹:۵۸