پیروزی مردم فلسطین زمینه ساز ظهور و نابودی اسرائیل خواهد
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پیروزی مردم فلسطین زمینه ساز ظهور و نابودی اسرائیل خواهد
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مرحمت رضاوندی عصر یکشنبه در اجتماع طلاب خواهر شهرستان نقده در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات ضد بشری و وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل که در مدرسه علمیه فاطمیه (س) نقده برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از فلسطین یک وظیفه انسانی است و هر کس صدای مظلومی را بشنود اما به یاری او نرود مسلمان نیست.
وی با بیان این که ایستادگی در برابر ظلم، استکبار و ستم جزو اصول تغییر ناپذیر اسلامی است، خاطرنشان کرد: جبارانی که خون انسان‌های بیگناه را برای رسیدن به قدرت دنیا می‌ریزند بویی از انسانیت نبرده اند و کسانی که در برابر چنین موجودات وحشی ای سکوت کنند، در جنایت آنها شریک هستند.
رضاوندی با بیان اینکه پیروزی مردم فلسطین زمینه ساز ظهور و نابودی اسرائیل خواهد شد، گفت: مسئله قدس یک مسلئه انسانی و دینی و رهایی فلسطین مقدمه ظهور ورهایی بشریت است.
مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ نیز در اجتماع طلاب خواهر این شهرستان افزود: ملت فلسطین در طول چند دهه با شجاعت مقاومت کرده و هم اکنون به پیروزی نهایی نزدیک شده است و تاریخ گواهی می‌دهد که رژیم‌های کودک کش و ستمگر در همه ادوار زمانی وقتی که به گلوگاه سقوط و هبوط می رسند قتل عام و کشت و کشتار راه می‌اندازند تا شکست خود و پوشالی بودن اهدافشان را بیش از پیش نمایان سازند.
حمایت از مظلوم و حمایت از مردم فلسطین گامی به سوی ظهور است
رقیه عبدلی با بیان اینکه مسئله فلسطین با ظهور آمیخته است و هیچ مسلمان و انسان آزاده ای نمی‌تواند به این مسئله بی تفاوت باشد، گفت: دفاع از مظلوم جزو اصول اساسی اسلام است. در روایتی از نبی مکرم اسلام بیان شده است: مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ کسی که روزش را آغاز کند و هیچ اهتمامی به امور مسلمان‌ها نداشته باشد اساساً مسلمان نیست، و دفاع از مظلوم در طول تاریخ جز سیره اهل بیت علیهم السلام بوده است.
مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ خاطرنشان کرد: بر اساس اصول و فرامین دین مبین اسلام و سیره انبیا و ائمه معصومین علیهم السلام، امام خمینی (ره) جزو اولین اولویت‌های انقلاب اسلامی را حمایت از ملت مظلوم فلسطین عنوان کردند و در این راستا ضمن حمایت عملی از مردم مظلوم فلسطین از همه دنیای اسلام خواستند از این مسئله حمایت کنند و در این راستا آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز جهانی قدس نام گذاری کردند.
وی اضافه کرد: باید بدانیم که حمایت از مظلوم و حمایت از مردم فلسطین گامی است به سوی ظهور، طبق روایت قدس توسط ایرانیان آزاد می‌شود و همان زمان ظهور اتفاق می‌افتد و نمی‌توان فلسطین و مسئله قدس را از دنیای اسلام و بشریت کنار گذاشت و مسئله فلسطین یک مسلئه انسانی و دینی است و همه باید بر حمایت از آن تأکید داشته باشیم.
اجتماع طلاب خواهر نقده و شاهین دژ در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات ضد بشری و وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل که در مدرسه علمیه فاطمیه (س) این شهر برگزار شد.
همچنین اجتماع طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ در حمایت از انتفاضه طوفان الاقصی و محکومیت اقدامات وحشیانه و جنون آمیز صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد. امیدوارم از خبر پیروزی مردم فلسطین زمینه ساز ظهور و نابودی اسرائیل خواهد
شد
راضی بوده باشید.

پیروزی مردم فلسطین زمینه ساز ظهور و نابودی اسرائیل خواهد
شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۱۶ ۰۲:۳۹:۵۳