پروژه‌های حرم تا حرم و قطار برقی مشهد-تهران در دستور کار
دولت است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پروژه‌های حرم تا حرم و قطار برقی مشهد-تهران در دستور کار
دولت است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، احمد وحیدی شامگاه چهارشنبه در افتتاحیه دومین رویداد «روایت پیشرفت؛ مروری بر دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم» که در محل نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشمندان افق‌های پیش روی کشور را ترسیم می‌کنند، اظهار کرد: این نمایشگاه فضایی فراهم کرده تا بخشی از تلاش‌های گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشمندان که توانستند گام‌های بلندی در رابطه با تولید محصولات مورد نیاز کشور بردارند، تا به نمایش بگذارند.
وزیر کشور به رسالت و جایگاه علم و دانشمندان اشاره کرد و افزود: برگزاری این نمایشگاه، نشان‌دهنده این است که حرف را در عمل محقق کردیم و این موارد گوشه‌ای از توانمندی‌های خلق‌شده توسط انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ماست که در این سرزمین مقدس هستند.
وی با اشاره به اینکه هر آنچه دانشمندان، مهندسان و صنعتگران ما اراده کردند، با اعتماد به نفس محقق کردند، گفت: همیشه دانشمندان و محققان برای جوانان الگو بودند و با تلاش آنان به ایران قوی خواهیم رسید.
وحیدی بیان کرد: روایت پیشرفت تلاش دارد فهم عمیقی از آنچه در کشور اتفاق افتاده و به منصه ظهور رسیده را در منظر دید مردم قرار دهد.
وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز در بسیاری از حوزه‌ها در سطح جهان صاحب رتبه و نام و نشان هستیم، عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های فراوانی اتفاق افتاده اما مردم مطلع نیستند. بخشی از این موضوع، اشکال خود ماست که نتوانستیم درست اطلاع‌رسانی کنیم.
وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در انتخابات ۱۱ اسفند آنچه را که به صلاح کشور است را می‌بینند، افزود: انتخابات یک نقطه مهم در کشور محسوب می‌شود که فرصت کم‌نظیری برای مردم به منظور شرکت در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور و ایفای نقش مهم آن‌ها در تعمیق مردم‌سالاری دینی است.
وحیدی در پاسخ به سوالی درباره پروژه‌های حرم تا حرم و قطار برقی مشهد-تهران گفت: بودجه‌های ملی برای پروژه حرم تا حرم پیش‌بینی شده و دنبال خواهد شد. رئیس‌جمهور آن را دنبال می‌کنند و هر دو این پروژه‌ها در حال پیگیری است و جزو موضوعات جدی در دستور کار دولت است. امیدوارم از خبر پروژه‌های حرم تا حرم و قطار برقی مشهد-تهران در دستور کار
دولت است
راضی بوده باشید.

پروژه‌های حرم تا حرم و قطار برقی مشهد-تهران در دستور کار
دولت است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۸ ۰۲:۴۰:۲۷