پرستاران سنندجی تجلیل شدند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پرستاران سنندجی تجلیل شدند به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام احمد حاتمیان رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج چهارشنبه شب در مراسم میلاد حضرت زینب (س) که با عنوان «جشن عطر ایثار» و به منظور تجلیل از پرستاران نمونه از سوی اداره تبلیغات اسلامی سنندج برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و اشاره به زندگی این بانوی بزرگ اظهار کرد: کار این بانوی بزرگ در زمان جنگ پرستاری و مراقبت از کودکان و بانوان داغ دیده‌ای بود که به لحاظ مصیبت‌های زیاد و رنج‌های بسیاری که یارای حرکت و توان نداشتند، با یک شهامت حیدری و با یک صلابت موحد که در شأن یک انسان خداپرست است آنها را درمان و مدیریت و رهبری می‌کرد.
وی افزود: شخصیت زینب کبری (س) یک بعدش به عنوان عقیله بنی هاشم، یک دانشمند و فرهیخته مکتب اهل بیت و توحید و رسالت پیغمبر را برای جامعه تبیین می‌کرد که به عقیله بنی هاشم لقب گرفت.
حجت الاسلام حاتمیان عنوان کرد: حضرت زینب در میدان جنگ برای خدمت انسان‌هایی که مشکلات روحی و روانی پیدا کرده بودند از نظر آسودگی خاطر در این برهه نقش پرستاری خود را به خوبی ایفا می‌کرد.
وی گفت: این بعد شخصیت زینب کبری (س) متناسب با همان نقش آفرینی پرستارانی است که زندگی، جوانی، استراحت و آرامش و حتی بزرگترین نعمت زندگی خود که سلامت است برای آرامش و سلامت کسانی که نیازمند عواطف و احساسات انسانی هستند فدا می‌کنند تا به آنها روحیه ببخشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج برای تمامی پرستاران در دنیا و مملکت‌های اسلامی که برای سلامت و بهداشت جامعه تلاش می‌کنند، آرزوی سلامتی کرد و افزود: امید است ارزش و فضیلت انسان‌های بزرگی مثل پرستار بیش از بیش ادامه پیدا کند. امیدوارم از خبر پرستاران سنندجی تجلیل شدند راضی بوده باشید.

پرستاران سنندجی تجلیل شدند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۱ ۰۲:۴۰:۱۱