هنوز در کشتی فرنگی و آزاد سهمیه های کامل المپیک را
نگرفته‌ایم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر هنوز در کشتی فرنگی و آزاد سهمیه های کامل المپیک را
نگرفته‌ایم
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حمید یاری شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) که در مجموعه ورزشی سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر رشته کشتی فرنگی با حضور ۶ تیم برگزار شد که از این نظر شرایط متفاوتی داشتیم و این مسابقات خوب برگزار شد.
رئیس سازمان لیگ کشتی کشور گفت: گروه ملی صنعتی فولاد ایران بیشتر قهرمان‌های ملی این رشته را به استخدام خود درآورده و اکنون ۶ نفر از ملی پوش‌های کشور استخدام این شرکت هستند اما بر اساس قانون فقط می‌توانستند از سه ملی پوش در مسابقات استفاده کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود می‌توان گفت مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود.
رئیس سازمان لیگ کشتی کشور در خصوص میزبانی خوزستان بیان کرد: میزبانی مثل همیشه و با حضور مردم خونگرم خوزستان عالی بود که از هیئت کشتی خوزستان، اداره ورزش و جوانان استان و شرکت گروه ملی که میزبان این رقابت‌ها بود، تشکر می‌کنم.
یاری عنوان کرد: ان‌شاءالله بازخورد این رقابت‌ها که در خوزستان برگزار شد به کشتی این خطه برگردد و نوجوان‌های خوب این استان بتوانند مثل بزرگترها و قهرمانان این استان در رشته فرنگی عمل کنند.
وی در خصوص مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد گفت: وزن کشی این رقابت‌ها عصر پنجشنبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران انجام می‌شود و بازی‌ها از روز جمعه با برنامه‌ای مشابه مسابقات فرنگی آغاز خواهد شد.
رئیس سازمان لیگ کشتی کشور اضافه کرد: مسابقات مقدمات و نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور صبح جمعه از ساعت ۹ تا حدود ۱۲ برگزار می‌شود، رقابت‌های رده‌بندی و فینال نیز عصر همان روز انجام می‌شود.
یاری در خصوص رقابت‌های باشگاه‌های جهان اظهار کرد: امسال شرایط خاصی داریم از آنجایی که در کشتی فرنگی دو سهمیه و در آزاد ۳ سهمیه را نگرفته‌ایم کشتی‌گیران ما باید در اختیار تیم ملی باشند؛ رقابت‌های رنکینگ نیز از دی ماه آغاز می‌شود که با تیم‌های هر ۲ رشته جلسه‌ای برگزار و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم که اگر اجازه دهند امسال این مسابقات را برگزار می‌کنیم.
وی افزود: برای اینکه تیم کشتی بتواند در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بهترین نتیجه را بگیرد همه ما باید در اختیار تیم ملی باشیم. امیدوارم از خبر هنوز در کشتی فرنگی و آزاد سهمیه های کامل المپیک را
نگرفته‌ایم
راضی بوده باشید.

هنوز در کشتی فرنگی و آزاد سهمیه های کامل المپیک را
نگرفته‌ایم  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۳۰ ۰۲:۴۱:۵۴