ننگین ترین کارنامه در میان جنایتکاران مربوط به رژیم اسرائیل
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ننگین ترین کارنامه در میان جنایتکاران مربوط به رژیم اسرائیل
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه پنجشنبه در آئین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در مصلی بیت‌المقدس اراک، اظهار داشت: دشمنان از زائران شهید سلیمانی هم واهمه دارند و در این میان مردم بیگناه را به خاک و خون کشیدند.
وی افزود: بدون تردید این حادثه تروریستی جنایتکارانه، نشانگر قساوت و ددمنشی دشمنان کوردل انقلاب و مزدوران استکبار جهانی در برابر اقتدار و عظمت ملت شریف ایران اسلامی است.
امام جمعه اراک با بیان اینکه انجام اقدامات تروریستی در جهت منافع آمریکا و رژیم اسرائیل شکل می‌گیرد، افزود: ننگین‌ترین کارنامه در میان جنایتکاران مربوط به رژیم اشغالگر اسرائیل است که روی هیتلر، صدام و دیگر جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است.
آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: شجاعت سردار سلیمانی و ابومهدی‌ها موجب شد سیطره داعش در منطقه از بین برود اما باید در برابر نقشه شوم دشمن هوشیار باشیم.
وی تاکید کرد: دشمنان حاج قاسم نه تنها از این شخصیت قهرمان که حتی از دلدادگان این شهید هم هراس دارند به طوری که تحمل دیدن زائران مزار این شهید والامقام را نداشتند و با یک اقدام ناجوانمردانه مردم بی‌دفاع را به خاک و خون کشیدند و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان کردند. امیدوارم از خبر ننگین ترین کارنامه در میان جنایتکاران مربوط به رژیم اسرائیل
است
راضی بوده باشید.

ننگین ترین کارنامه در میان جنایتکاران مربوط به رژیم اسرائیل
است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۰۵ ۰۲:۴۲:۵۴