نمایشگرهای تجاری اسراییل هم ازطوفان سایبری الاقصی در امان
نماندند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نمایشگرهای تجاری اسراییل هم ازطوفان سایبری الاقصی در امان
نماندند
به گزارش سوالات شرعی و احکام، رسانه‌های عبری زبان روز سه شنبه در گزارشی با بی‌سابقه خواندن حمله هکرهای طرفدار مقاومت فلسطینی به سامانه پخش نمایشگرهای تبلیغاتی رژیم صهیونیستی از نمایش پرچم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی به زبان عبری خبر دادند.
روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت با بی غیر عادی دانستن حمله سایبری طرفداران طوفان الاقصی به تجهیزات پخش نمایشگرهای تبلیغاتی این رژیم در تل آویو اذعان کرد که هکرهای ترک تبار حامی مقاومت فلسطین با رخنه به سامانه پخش نمایشگرهای تبلیغاتی شرکت صهیونیستی «Life» در تل آویو اقدام به نمایش تصاویری در حمایت از طوفان الاصی کردند.
هکرها در پیام خود نوشته بودند: «ای یهودیان احمق، همه شما تروریست و قاتل هستید، شما ترسو هستید تقاص خون کودکان بی گناهی که در غزه کشته شدند را خواهید پرداخت، حتی در سینماها هم از ما در امان نخواهید ماند.»
مدیر اجرایی سینماهای زنجیره‌ای «Life» که این عملیات هک در آن صورت گرفت هم به روزنامه هاآرتص گفت: آنچه که مورد حمله قرار گرفته سرویس پخش آگهی خارج از سینماها بوده و ما در حال حاضر در تلاش هستیم تا این مسئله را حل کنیم.
روزنامه یدیعوت آحارانوت هم پیشتر مدعی شده بود که هکرها ترکیه‌ای بوده و موفق شدند سامانه نمایشگرهای تبلیغاتی سینماها را در تل‌آویو هک کنند.
رسانه‌های عبری گزارش دادند که در حال حاضر پلیس در حال تحقیق در مورد نحوه وقوع این اقدام و حذف تصاویر و پیام‌های منتشر شده بر روی این سامانه است. امیدوارم از خبر نمایشگرهای تجاری اسراییل هم ازطوفان سایبری الاقصی در امان
نماندند
راضی بوده باشید.

نمایشگرهای تجاری اسراییل هم ازطوفان سایبری الاقصی در امان
نماندند  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۲۴ ۰۲:۳۸:۴۲