نشست «جبهه علمی فرهنگی» در دانشگاه لرستان برگزار شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نشست «جبهه علمی فرهنگی» در دانشگاه لرستان برگزار شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی نظری رئیس دانشگاه لرستان روز چهارشنبه در نشست جبهه علمی فرهنگی خرم‌آباد که با حضور دانشگاهیان استان لرستان و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در سالن شهید فرجی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد اظهار داشت: این سنت بدون تغییر الهی است که هر توطئه و مکر و حیله‌ای که بخواهد انسان‌های مؤمن و پاک را به دام بیفکند خود توطئه‌گران را به دام خواهد افکند.

وی گفت: گفت‌وگو و بیان بین انسان‌ها برای این است که در میزان و ترازوها، طغیان نشود؛ بیان و گفت‌وگو برای این است که انسان‌ها با همدیگر درد دل کنند و مسائل‌شان را با یکدیگر در میان بگذارند.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: گفت‌وگو بین انسان‌ها برای آن است که انسان‌ها برای رفع مسائل‌شان به راه‌حل‌های مناسب برسند؛ وگرنه، دشمن ماهر، میدان‌دار می‌شود و حق را به جای باطل و باطل را به جای حق، جلوه می‌دهد.

نظری تصریح کرد: انسان هوشمند، انسانی است که با بصیرت، بتواند حق را در سر جای خود و باطل را آن‌گونه که باطل است به دیگران نشان بدهد.
وی خطاب به جمعیت حاضر در نشست جبهه علمی فرهنگی خرم‌آباد گفت: این جمعیت برای همین منظور اینجا آمده‌اند که بتوانیم با همدیگر گفت‌وگو کنیم و مسائل خود را به میان بگذاریم و اجازه ندهیم دشمن خون‌خوار وطن، از برخی رفتارهای ما، سوءاستفاده کند.

بنا بر این گزارش، در این نشست اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و مراکز آموزش عالی لرستان نکاتی را مطرح کردند، گسترش آموزش‌های کاربردی در نظام آموزش عالی کشور، توجه به تعهد همراه با تخصص در نظام آموزش عالی، توطئه دشمن در جنگ شناختی ترکیبی برای عوض کردن جای ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها، کم کاری در برخی نهادهای فرهنگی، ناکارآمدی در برخی سطوح مدیریتی و نارضایتی مردم در این رابطه، لزوم اقدامات تحول گرایانه برای بهبود وضعیت معیشت مردم، رها بودن فضای مجازی، لزوم جهاد تبیین و تقویت آگاه سازی عمومی، لزوم شایسته سالاری در انتصابات، استفاده از ظرفیت جوانان و توجه به مطالبات جوانان، تقویت آموزش اعتراض به دور اغتشاش در جامعه و… از جمله این نکات بود. امیدوارم از خبر نشست «جبهه علمی فرهنگی» در دانشگاه لرستان برگزار شد راضی بوده باشید.

نشست «جبهه علمی فرهنگی» در دانشگاه لرستان برگزار شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۳ ۰۲:۳۷:۱۵