نخبگان با طرح مساله راهبردی مدیران را در پیگیری مشکلات یاری
دهند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نخبگان با طرح مساله راهبردی مدیران را در پیگیری مشکلات یاری
دهند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی شامگاه چهارشنبه در دیدار با نخبگان و اقشار مختلف شهرستان بانه اظهار کرد: برخی مسائل مدیریتی است و مدیرها باید مسائل و مشکلات را حل کنند.
وی رایزنی، گفتمان و پیگیری را لازمه رفع مسائل دانست و بیان کرد: مدیران باید با طرح برنامه و پیگیری مشکلات درصدد پیگیری مطالبات مردم و مشکلات آنها برآیند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: بازگشایی مرز بزرگترین مطالبه مردم شهر بانه بود و بازگشایی مرز می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت این شهرستان باشد و باید از این ظرفیت بهره برد.
وی خواستار طرح مساله توسط نخبگان شد و گفت: مسائل راهبردی باید توسط نخبگان مطرح شود تا مدیران بتوانند خواسته‌ها را به مسؤولان کشوری برسانند.
حجت‌الاسلام پورذهبی با اعلام اینکه تکلیف کشور قبل و بعد از انقلاب مشخص است، افزود: اگر در دهه ۵۰ بزرگترین ثروت نفتی مطرح بوده است وضع روستاهای کشور مشخص بود اما امروز کشور علیرغم تحریم‌های گسترده توانسته به موفقیت‌های چشمگیری پست یابد.
وی با بیان اینکه کسی منکر وجود مشکلات در این جامعه نیست، بیان کرد: تمام تلاش دولتمردان خدمت به مردم است و وظیفه ما رساندن صدای مردم به مسؤولان و رهبر معظم انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: نخبگان باید به مشکلات ورود کنند و برای رفع آن راهکار ارائه دهند. امیدوارم از خبر نخبگان با طرح مساله راهبردی مدیران را در پیگیری مشکلات یاری
دهند
راضی بوده باشید.

نخبگان با طرح مساله راهبردی مدیران را در پیگیری مشکلات یاری
دهند  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۲۱ ۰۲:۴۰:۳۷