«نبودنت» فیلمی بزرگ و توخالی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر «نبودنت» فیلمی بزرگ و توخالی سوالات شرعی و احکام- گروه استان‌ها- ابوالفضل شایان: «نبودنت» فیلم کاوه سجاد حسینی در این دوره از جشنواره فیلم فجر، شاید روی کاغذ عواملی جذاب دارد که مانند تیم برزیل مدعی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ است. ولی در میدان، ضعیف‌ترین عملکرد خود را خواهند دارند.
نبودنت فیلمی ملودرامی زنانه است که با وجود داشتن بازیگران توانایی مثل سحر دولتشاهی و آزاده صمدی، به هر ریسمانی چنگ می‌زند تا خوب جلوه کند اما به جایی نمی‌رسد. فیلم‌نامه به گونه‌ای است که رد پای نویسندگانش در آن پیداست که به زور می‌خواهند فیلم را به سرانجام برسانند. در این میان باز هم می‌بینیم که موسیقی رپ دوباره سوژه‌ای می‌شود برای جذاب‌تر شدن فیلم در صورتی‌که کمکی به اصل قصه نمی‌کند.
حرکات دوربین آزار دهنده، بازی‌های بد و صدای نامناسب فیلم رابطه بین مخاطب و فیلم را از بین می‌برد و در این کمپ شکست خورده، تدوین هم هیچ کمکی به بهتر شدن فیلم نمی‌کند.
در مجموع به این فیلم نمی‌توان نمره قابل قبولی داد و باید دید نظرات مردم درباره آنچه خواهد بود. امیدوارم از خبر «نبودنت» فیلمی بزرگ و توخالی راضی بوده باشید.

«نبودنت» فیلمی بزرگ و توخالی  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۹ ۰۲:۴۰:۲۵