مقتدرانه پای حمایت از جبهه مقاومت می‌ایستیم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مقتدرانه پای حمایت از جبهه مقاومت می‌ایستیم به گزارش خبرنگار سایت احکام، محسن منصوری چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه در مسجد توحید بوشهر اظهار داشت: هر چه منطقه را مرور می‌کنیم می‌بینیم که با سردمداری ملت بزرگ ایران و به لطف الهی روز به روز بر عزت و اقتدار محور مقاومت افزوده شده است.
معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: در مقابل نیز وضعیت غرب را می‌توان دید که در قلب اروپا و در کشورهای مختلف تظاهرات گسترده در حمایت از غزه برگزار می‌شود و گفتمان اسلام راه خود را پیدا کرده است.
وی بیان کرد: می‌بینیم که در دهه محرم به پاسداشت این دهه و گرامیداشت حضرت سید الشهدا برگزار می‌شود که برگزاری اینگونه مراسم‌ها با شور و عظمت در کشورهای اروپایی غیر قابل باور بود ولی امروز به لطف خدا این خیر کثیر و جریان پررونق دینی راه خود را باز کرده و دل‌های آماده مردم را از اقصی نقاط جهان به سمت خود جذب می‌کند.
وی گفت: مبنای محاسبات دشمنان اشتباه است و با خیال خود تصور می‌کنند که می‌توان با این گونه رفتارها عمر خود را طولانی‌تر کنند اما این روش نتیجه‌ای جر نابودی زودهنگام رژیم صهیونیستی به دنبال نخواهد داشت و ما به وعده‌های خداوند ایمان داریم و فرمایشات رهبری را با عمق جان به عنوان وعده‌های قابل تعمق و قطعی که ریشه در قرآن و آیات و روایات دارند می‌پذیریم.
منصوری گفت: رهبری در سال‌های گذشته فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما یقین داریم که شمارش معکوس برای نابودی این رژیم آغازشده و روز به روز به مرگ قطعی خود نزدیک تر می‌شود.
وی گفت: وعده قطعی خداوند غلبه مستضعفین بر مستکبرین است و ما به این وعده الهی ایمان داریم و معتقدیم آنچه در آیات و روایات ذکر شده است سنت قطعی که حتماً محقق خواهد شد.
منصوری با گرامیداشت یاد همه شهدا انقلاب، دوران دفاع مقدس، حرم و امنیت، شهدای خدمت و جبهه مقاومت گفت: خون پاک شهدا ما و شهدای محور مقاومت گره گشا است و این گره گشایی را همیشه و در ادوار مختلف از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، حماسه‌های دفاع از حرم و در عرصه‌های مختلف شاهد بوده‌ایم، همین خون پاک شهدی خدمت را شاهد هستیم که چه گره‌های بزرگی از کشور ما باز خواهد کرد.
وی ادامه داد: شهدا مایه خیر و برکت هستند و عنایت شهدا همیشه شامل حال ما بوده است و این امر مهم را در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی احساس کرده‌ایم.
منصوری ادامه داد: جمهوری اسلامی و محور مقاومت در چند دهه اخیر آماج ناجوانمردی‌ها، ترورها و اقدامات تخریبی بوده است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی این گونه اتفاق‌ها را شاهد بوده‌ایم.
وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ترورهای ناجوانمردانه آغاز و بسیاری از عناصر بزرگ انقلاب اسلامی که تنها متعلق به ایران اسلامی نبودند بلکه کسانی بودند که در منطقه و بین الملل می‌توانستند نقش ایفا کنند و هرکدام گنجی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شدند و ترور کردند و ما با از دست دادن آنها خسارت دیده‌ایم اما ین یک وجه موضوع است.
منصوری گفت: در سمت دیگر به برکت خون شهدا و با حضور مردم در پاسداشت خون این شهدا، جریانی مانند یک رودخانه و چشمه فوران حرکت می‌کند و اتفاق‌های بزرگی را رقم می‌زند.
وی گفت: چندسال اول انقلاب کشور را درگیر این مسائل کردند و بعد از آن ۸ سال جنگ تحمیلی و بعد از آن اتفاق‌های مختلف از اغتشاشات تا طراحی‌های مختلف دشمنان را شاهد بوده‌ایم.
منصوری با بیان اینکه جمهوری اسلامی عمود خیمه و محور مبارزه با صهیونیست‌ها و استکبار است، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند مواضع ما در برابر فلسطین صریح است و فلسطین و غزه را مسئله اول جهان اسلام می‌دانیم و محکم از آن دفاع می‌کنیم.
معاون اجرایی دولت سیزدهم گفت: ما در حمایت از جبهه مقاومت با لکنت صحبت نمی‌کنیم بلکه مومنانه و مقتدرانه پای حمایت از این جبهه می‌ایستیم و معتقدیم این حمایت‌ها به برکت الهی کارها را پیش خواهد برد و هر چه بتوانیم باید به پیشبرد اهداف جبهه مقاومت کمک کنیم. امیدوارم از خبر مقتدرانه پای حمایت از جبهه مقاومت می‌ایستیم راضی بوده باشید.

مقتدرانه پای حمایت از جبهه مقاومت می‌ایستیم  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۸-۰۱ ۰۲:۴۲:۰۶