مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پاسخی قاطع به معاندان نظام
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پاسخی قاطع به معاندان نظام
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، اسماعیل نادری، شامگاه دوشنبه در مراسم گردهمایی خادمین اهل بیت ویژه مسئولان هیات مذهبی اظهار کرد: امروز جنایتی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد باعث آزردگی همه مردم جهان به ویژه مسلمانان شده است.
وی با اشاره به اینکه نیروهای حماس ضربه سختی به رژیم صهیونیستی وارد کردند، افزود: امروز این کودک کشی‌ها نشان از دردی است که بر آنها وارد شده است.
فرماندار گرگان گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مابه قله نزدیک هستیم و اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید.
وی افزود: هیات‌های مذهبی علاوه بر اینکه در فضای اجتماعی نقش آفرینی می‌کنند باید در فضای مجازی هم ورود پیدا کنند.
نادری اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌هایی که در فضای مجازی انجام شد امسال در سالگرد اغتشاشات دشمن با تمام تلاشی که داشت نتوانست کاری انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا به اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد کند، افزود: انتخابات پیش رو یکی دیگر از فرصت‌هایی است که دشمن برای آن کمین کرده تا ضربه خود را وارد کند.
فرماندار گرگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده که بخواهد با توطئه‌های دشمنان از بین برود، گفت: باید تلاش کنیم انتخابات با مشارکت حداکثری اتفاق افتد چراکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پاسخی قاطع به معاندان نظام است.
وی با اشاره به اینکه در بحث برگزاری انتخابات سعی داریم بی طرف باشیم و در سلامت آن را برگزار کنیم، اظهار کرد: امنیت انتخابات بر عهده مسئولان و مشارکت حداکثری بر عهده مردم است.
نادری افزود: اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران به مرحله پیشرفت رسیده است و امروز دنیا باید در برخی از مسایل جمهوری اسلامی ایران را ببیند. امیدوارم از خبر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پاسخی قاطع به معاندان نظام
است
راضی بوده باشید.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پاسخی قاطع به معاندان نظام
است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۲۴ ۰۲:۴۰:۲۳