مسیرتشیع مسیر قداست است/نگره وهابیت موردنکوهش مدعیان حقوق
بشرنیست

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مسیرتشیع مسیر قداست است/نگره وهابیت موردنکوهش مدعیان حقوق
بشرنیست
به گزارش خبرنگار سایت احکام، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی حرم شاه چراغ (ع) شیراز آورده است: شهادت مظلومانه عزیزانمان در کنار مضجع شریف سید السادات الاعاظم احمد بن موسی الکاظم (ع) قلب همه مؤمنین را جریحه دار ساخت.
مسیر تشیع همواره مسیر مظلومیت، قداست و شهادت بوده است و همواره شاهد رویش معنویت و تجلی جلوه‌های غیرت و عزت از این شهادت‌ها بوده ایم.
نگره وهابیت که بر مدار تکفیر مسلمین، هجوم به مقدسات و کشتار وحشیانه سیر می‌کند و با هزاران تأسف هیچگاه مورد نکوهش مجاری بین المللی مدعی حقوق بشر قرار نمی‌گیرد، امروز بحرانی بزرگ در جهان اسلام بلکه عالم بشریت است.
آنچه اینک باید همگان بر آن اجماع و عزم داشته باشیم، افزایش درک و فهم دینی و بصیرت اجتماعی و سیاسی است و آگاهی از اینکه دنیای اسلام برای صیانت از آرمان‌هایش به بیداری دین داران نیاز دارد.
دشمنان بدانند هدف گرفتن قداست و امنیت جامعه دینی و این اعمال مذبوحانه موجب تعمیق شناخت مردم و عزم و جزم به تطهیر از نجاسات تکفیریان و معاندان خواهد شد، و خللی در اراده دین داران برای حفظ و صیانت از آرمان‌ها ایجاد نخواهد کرد.
این ضایعه مولمه را به همگان تسلیت عرض می‌کنم و تعزیت صمیمانه خویش را به خانواده‌های داغدار این حادثه وحشیانه تروریستی و مردم غیور فارس تقدیم می‌کنم.
مردم غیرتمند و عزتمند کهگیلویه و بویراحمد از این خوان شهادت در حرم اهل بیت محروم نبودند.
تقدیم دو شهید از خانواده‌ای فرهنگ دوست- شهید حاج هوشنگ خوب و فرزند هنرمندش شهید امید خوب، برای آن استان خصوصاً مردم شرافتمند و شهید پرور بهمئی مایه آبرو و وجاهت خواهد بود.
در پایان شفای عاجل برای همه مجروحان حادثه از خداوند متعال خواستارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان شهدا مسئلت دارم. امیدوارم از خبر مسیرتشیع مسیر قداست است/نگره وهابیت موردنکوهش مدعیان حقوق
بشرنیست
راضی بوده باشید.

مسیرتشیع مسیر قداست است/نگره وهابیت موردنکوهش مدعیان حقوق
بشرنیست  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۴۲:۴۲