مسابقات بین‌المللی فرصتی برای ایجاد اتحاد بین کشورها
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مسابقات بین‌المللی فرصتی برای ایجاد اتحاد بین کشورها
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، زهیر حاجی حسینی، سه‌شنبه شب در مراسم افتتاحیه سی و دمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون با عنوان جام فجر به میزبانی یزد ضمن ابراز خرسندی از حضور ورزشکاران از سراسر کشور و ۲۷ کشور جهان در یزد اظهار کرد: یکی از کارکردهای رقابت های بین المللی، ایجاد اتحاد و همدلی میان کشورهای مختلف است.
وی بیان کرد: امیدواریم این مسابقات نیز فرصتی برای ایجاد اتحاد و همدلی میان کشورها باشد و تلاش ما استفاده از این فرصت است.
حاجی حسینی با اشاره به ثبت جهانی یزد و ویژگی های مردم این دیار کویری عنوان کرد: یزد همواره بستری برای همدلی و زندگی مسالمت آمیز بین اقوام مختلف بوده است و امیدواریم با چنین پیشینه ای بتوانیم میزبانی شایسته ای از این رقابت ها داشته باشیم.
یزد میزبان ۳ رویداد مهم در ورزش بدمینتون
رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رییس فدراسیون آسیایی بدمینتون نیز در این مراسم اظهار کرد: بار دیگر افتخار میزبانی سه رویداد مهم ورزش بدمینتون شامل سی و دومین مسابقات بدمینتون جام فجر، پنجمین مسابقات سریز جوانان و اجلاس روسای فدراسیون‌های بدمینتون آسیا همزمان با ایام مبارک دهه فجر هستیم و این افتخار بزرگی برای جامعه بزرگ بدمینتون ایران است.
محمدرضا پوریا با ابراز خرسندی از فراهم شدن شرایط برگزاری این مسابقات به نحو شایسته و با نظمی مثال زدنی عنوان کرد: این مسابقات در سطح جهان از معتبرترین مسابقات محسوب می‌شود و امیدواریم یزد و جمهوری اسلامی میزبان خوبی برای این رقابتها باشد.
گفتنی است؛ سی و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون با عنوان جام فجر از امشب در یزد آغاز شده و ۹۰ ورزشکار از ۲۷ کشور جهان و ۵۷ ورزشکار از استان یزد و سایر استانهای کشور در این دوره با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. امیدوارم از خبر مسابقات بین‌المللی فرصتی برای ایجاد اتحاد بین کشورها
است
راضی بوده باشید.

مسابقات بین‌المللی فرصتی برای ایجاد اتحاد بین کشورها
است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۳۱ ۰۲:۳۹:۲۵