قطع یا افت فشار آب در برخی محلات کرمانشاه

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر قطع یا افت فشار آب در برخی محلات کرمانشاه به گزارش سوالات شرعی و احکام، طی اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص قطع و یا افت فشار آب در برخی محلات شهر کرمانشاه به دلیل تعمیرات هشدار داده شد.
در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان محترم کرمانشاهی می‌رساند به منظور تعمیر خط ۳۰۰ شبکه توزیع آب بلوار اجاقی در روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۰:۰۰ به مدت ۶ ساعت آب محله‌های ۲۲ بهمن، فرهنگیان فاز ۱، گلستان، ارشاد، خیابان خرم، میدان مرکزی، بلوار اجاقی، بلوار زن، شهرک‌های شهید نجفی، چقامیرزا فاز ۱و ۲ و جانبازان فاز ۱و ۲ با قطعی یا افت فشار آب مواجه خواهند شد.
لذا از مشترکین گرامی ساکن در این مناطق خواهشمندیم با صعه صدر و مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضروری، همکاری لازم را با شرکت آب و فاضلاب داشته باشند و پرسنل این شرکت را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند.
همچنین در این اطلاعیه پیشاپیش از صبر و شکیبایی شهروندان این محلات تشکر شده است. امیدوارم از خبر قطع یا افت فشار آب در برخی محلات کرمانشاه راضی بوده باشید.

قطع یا افت فشار آب در برخی محلات کرمانشاه  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۱۹ ۰۲:۴۰:۳۹