فعالان فرهنگی و هنری دشتستان حمایت شوند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر فعالان فرهنگی و هنری دشتستان حمایت شوند به گزارش خبرنگار سایت احکام، ابراهیم رضایی دوشنبه‌شب در مراسم سی و سومین سالگرد شهادت شهید «صادق گنجی» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برازجان اظهار داشت: با تغییر رویکرد دولت شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم.
وی با اشاره به شخصیت بزرگ شهید صادق گنجی بیان کرد: انتظار می‌رود کتاب، مستند و آثاری که در مورد شهید صادق گنجی تولید شده است حمایت ویژه شود.
نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود سه مجتمع فرهنگی و هنری نیمه‌تمام در این شهرستان خاطرنشان کرد: امشب بازدیدی از این طرح‌ها خواهیم داشت و امیدواریم شاهد تکمیل آنها در سریع‌ترین زمان باشیم.
وی خواستار تجهیز سالن‌ها و مراکز فرهنگی و هنری در شهرستان دشتستان شد و ادامه داد: دشتستان یک شهرستان نخبه پرور است و در عرصه فرهنگی و هنری نیز دارای ظرفیت‌های فراوانی است.
رضایی بیان کرد: امید می‌رود که حمایت مناسب از فعالان فرهنگی و هنری شهرستان دشتستان صورت گیرد. امیدوارم از خبر فعالان فرهنگی و هنری دشتستان حمایت شوند راضی بوده باشید.

فعالان فرهنگی و هنری دشتستان حمایت شوند  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۱۹ ۰۲:۴۳:۲۱