فروش ۲۸ میلیارد ریالی مزایده موتورسیکلت های توقیفی
هرمزگان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر فروش ۲۸ میلیارد ریالی مزایده موتورسیکلت های توقیفی
هرمزگان
به گزارش سوالات شرعی و احکام، مجتبی قهرمانی بیان داشت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، چهارمین مرحله مزایده موتورسیکلت های توقیفی استان از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار شد که در جریان آن، تعداد هزار و ۳۵۴ دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ های اعلامی فروخته شد.
قهرمانی در ادامه افزود: شرکت‌کنندگان حاضر در این مزایده حضوری، بر اساس آگهی منتشر شده، تا امروز مهلت داشتند ضمن ثبت نام از موتورسیکلت های موضوع این حراج بازدید کنند که با اتمام مهلت مقرر، طبق جدول زمانبندی، روند اجرایی مزایده با حضور نماینده دادستان، اعضای هیئت عالی نظارت و شرکت کنندگان در بندرعباس برگزار شد.
وی مبلغ فروش حراج موتورسیکلت های توقیفی در ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ را ۲۸ میلیارد و ۴۰۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال اعلام کرد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه طی چهار مرحله برگزار شده از مزایده موتورسیکلت های اوراقی توقیفی در پارکینگ های استان تاکنون تعداد ۴ هزار و ۸۵۴ دستگاه موتورسیکلت‌ به فروش رسیده است، تأکید کرد: این حراج حضوری تا فروش کامل هر ۱۴ هزار دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ های استان ادامه خواهد داشت. امیدوارم از خبر فروش ۲۸ میلیارد ریالی مزایده موتورسیکلت های توقیفی
هرمزگان
راضی بوده باشید.

فروش ۲۸ میلیارد ریالی مزایده موتورسیکلت های توقیفی
هرمزگان  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۳ ۰۲:۳۹:۳۰