فرمانده سپاه الغدیر از نوجوان نخبه بسیجی تقدیر کرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر فرمانده سپاه الغدیر از نوجوان نخبه بسیجی تقدیر کرد به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار حسین زارع کمالی با حضور در منزل نوجوان بسیجی، نازنین زهرا رجبی که از نخبگان بسیجی حوزه زینبیه ناحیه شهید منتظر قائم است، اظهار داشت: این نوجوان تراز انقلاب اسلامی علاوه بر فعالیت در حوزه های مختلف علمی از جمله حوزه زیست فناوری، فناوری نانو و فناوری هوا فضا در حوزه فرهنگی نیز به چاپ چند جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس و زندگینامه شهدا پرداخته است.
وی گفت: این نخبه ۱۳ ساله دارای مقام های متعدد علمی و پژوهشی است و علاوه بر این در حوزه فرهنگی و کتاب دفاع مقدس کودک و نوجوان نیز فعالیت می کند که باعث افتخار همه ماست.

سردار زارع کمالی، فرمانده الغدیر استان یزد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به پاس زحمات این نوجوان نخبه و نویسنده به خاطر قدم برداشتن در راستای حفظ ارزش ها، ضمن آرزوی موفقیت، از وی و خانواده ایشان تقدیر کرد.

گفتنی است؛ نازنین زینب رجبی دارنده مقام های استانی و کشوری در حوزه های مختلف علمی و نویسنده ۶ کتاب است و چهار کتاب وی نیز در دست چاپ است. برگشت پروانه سرخ، پرواز از هویزه، پرواز سقا برخی از عناوین کتاب های این نخبه نوجوان بسیجی است. امیدوارم از خبر فرمانده سپاه الغدیر از نوجوان نخبه بسیجی تقدیر کرد راضی بوده باشید.

فرمانده سپاه الغدیر از نوجوان نخبه بسیجی تقدیر کرد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۱۳ ۰۲:۴۱:۳۱