غیبت دو مهره کلیدی سپاهان در دیدار برابر الاتحاد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر غیبت دو مهره کلیدی سپاهان در دیدار برابر الاتحاد به گزارش خبرنگار سایت احکام، تیم فوتبال سپاهان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه دوشنبه ۶ آذر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف نیروی هوایی عراق رفت که این بازی حساس با برتری یک بر صفر نماینده ایران به اتمام رسید تا سپاهان شانس بالایی را برای صعود به مرحله حذفی داشته باشد.
در این بازی، محمدجواد حسین نژاد و هادی محمدی هافبک و مدافع سپاهان به ترتیب در نیمه اول و نیمه دوم با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند تا سپاهان این بازی را ۹ نفره به اتمام برساند. در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان روز دوشنبه ۱۳ آذر باید در جده به مصاف الاتحاد عربستان برود.
سپاهانی‌ها هنوز صعود خود به مرحله حذفی را قطعی نکرده‌اند و بازی با الاتحاد هم برای آنها حساس و سرنوشت ساز خواهد بود. ژوزه مورایس برای این بازی دو بازیکن اصلی خود (حسین نژاد و محمدی) را در اختیار نخواهد داشت و باید دید سرمربی پرتغالی چه نفراتی را جایگزین این دو بازیکن در ترکیب تیم خود خواهد کرد. امیدوارم از خبر غیبت دو مهره کلیدی سپاهان در دیدار برابر الاتحاد راضی بوده باشید.

غیبت دو مهره کلیدی سپاهان در دیدار برابر الاتحاد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۸ ۰۲:۴۱:۰۹