ظرفیت‌های عظیم منابع انسانی مرکزی برای گسترش فرهنگ غنی کمک
رسانی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ظرفیت‌های عظیم منابع انسانی مرکزی برای گسترش فرهنگ غنی کمک
رسانی
به گزارش سوالات شرعی و احکام، فرزاد مخلص الائمه در نشست با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: ساختار جمعیت هلال احمر کشور چابک و پویاست و می‌توان از این فرصت برای رشد و گسترش فرهنگ امداد رسانی و تاب آوری اجتماعی استفاده کرد.
مخلص الائمه افزود: در استان مرکزی ظرفیت‌های عظیمی منابع انسانی برای گسترش فرهنگ غنی کمک رسانی وجود دارد، اما برخلاف این ظرفیت بزرگ، استان مرکزی از حداقل بودجه‌ها برخوردار است که می‌طلبد با تخصیص اعتبارات مناسب زمینه برای بهره گیری بیشتر از جوانان در این پویش‌های مردمی فراهم شود.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان هم در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد گفت: در استان مرکزی نزدیک به ۱۲ هزار داوطلب فعالیت می‌کنند و در ۹ ماه گذشته ۳۲ هزار نفر نیز آموزش‌های اولیه امداد رسانی را دیده‌اند.
شهرجردی افزود: با وجود ظرفیت‌های فراوان در این بخش، اما به دلیل عدم اختصاص بودجه‌ای مناسب با مشکلاتی رو به رو هستیم که امید است با تخصیص ۴۰ میلیارد تومان بودجه مصوب سفر رئیس جمهور برای هلال احمر استان با شتاب بیشتری جذب داوطلبان، آموزش همگانی و احداث خانه‌های هلال به منظور خدمت رسانی در نقاط محروم صورت پذیرد. امیدوارم از خبر ظرفیت‌های عظیم منابع انسانی مرکزی برای گسترش فرهنگ غنی کمک
رسانی
راضی بوده باشید.

ظرفیت‌های عظیم منابع انسانی مرکزی برای گسترش فرهنگ غنی کمک
رسانی  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۱ ۰۲:۴۰:۳۳