شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از الجزیره، حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در پی آن شهادت و زخمی‌شدن شمار بیش‌تری از ساکنان این باریکه همچنان ادامه دارد.
خبرنگار الجزیره در نوار غزه گزارش داد که در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای مسکونی نزدیک بیمارستان «الکویتی» در مرکز شهر رفح، ۳ فلسطینی از جمله یک زن و یک کودک به شهادت رسیده‌اند.
علاوه بر این در نتیجه حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز اردوگاه «الجدید» در غرب منطقه «النصیرات» چندین فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.
همچنین تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی فلسطینیانی که در خیابان «الرشید» غزه منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه ارسالی به این باریکه بودند، زخمی‌شدن ده‌ها فلسطینی را در پی داشت.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک آپارتمان را در داخل ساختمان‌های «طوهوکو» واقع در شهر «خان‌یونس» در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.
یک آپارتمان مسکونی دیگر نیز در برج‌های «حمد» واقع در شمال غرب شهر «خان‌یونس» از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مورد هجوم قرار گرفت.
این در حالی است که کمی پیش‌تر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ قتل عام و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان ساکن این باریکه مرتکب شده است. این نهاد بهداشتی فلسطینی اشاره کرد که در این حمله‌ها ۹۰ نفر به شهادت رسیده‌اند و ۱۴ فلسطینی دیگر نیز زخمی شده‌اند. با شهادت این افراد، شمار شهیدان جنگ غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۲۹۷۸۲ نفر و شمار زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه نیز به ۷۰۰۴۳ نفر افزایش یافت. امیدوارم از خبر شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه راضی بوده باشید.

شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۲۷ ۰۲:۴۳:۲۱