شناسایی ۹۷ منطقه گردشگری در لرستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شناسایی ۹۷ منطقه گردشگری در لرستان به گزارش سوالات شرعی و احکام، عطا حسن‌پور در سخنانی با اشاره به تصویب طرح پهنه‌بندی و اولویت‌بندی مناطق گردشگری لرستان، اظهار داشت: در این طرح تعداد ۹۷ منطقه گردشگری شامل پهنه‌ها، نقاط و خطوط شناسایی و بر اساس شاخص‌های تعیین شده توسط کارشناسان و خبرگان گردشگری اولویت‌بندی شدند.
وی تصریح کرد: از ۹۷ منطقه گردشگری شناسایی شده، تعداد ۴۵ منطقه به‌عنوان منطقه درجه یک و ۵۲ منطقه به‌عنوان منطقه درجه‌دو شناسایی شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، افزود: در این طرح تأکید شده است که به‌منظور توسعه متوازن گردشگری و امکان ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی و تفریحی، تأسیسات و مؤسسات گردشگری متناسب با ظرفیت‌های هر منطقه و بر اساس اولویت تعیین شده اقدام شود.
حسن‌پور، گفت: باتوجه‌به وضعیت موجود گردشگری و روندهای مثبت افزایش تعداد و ماندگاری گردشگران در استان و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته توسط کارشناسان گردشگری، تعداد هزار و ۲۰۷ واحد انواع تأسیسات گردشگری برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران در استان موردنیاز است. امیدوارم از خبر شناسایی ۹۷ منطقه گردشگری در لرستان راضی بوده باشید.

شناسایی ۹۷ منطقه گردشگری در لرستان  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۲۲ ۰۲:۳۹:۰۰