شلیک ۴ موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسراییل

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شلیک ۴ موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسراییل به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان از شلیک ۴ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسراییلی در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
ساعتی پیش از این نیز، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت در ساعت ۳ عصر امروز یکشنبه یازدهم فوریه ۲۰۲۴ به وقت محلی مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در مثلث الطیحات را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.
در بیانیه دیگری حزب الله اعلام کرد که رزمندگان مقاومت در ساعت ۳:۰۵ به وقت محلی تجهیزات جاسوسی را در مرکز نظامی العباد با سلاح مناسب هدف قرار داده‌اند.
همچنین در بیانیه دیگری حزب الله لبنان از حمله به مرکز نظامی رویسات العلم در بلندی‌های کفرشوبا و مزارع اشغالی شبعا با موشک در ساعت ۳:۲۰ عصر امروز به وقت محلی خبر داد.
از سوی دیگر منابع لبنانی از شهادت دو لبنانی بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک شیحین در جنوب لبنان خبر دادند. امیدوارم از خبر شلیک ۴ موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسراییل راضی بوده باشید.

شلیک ۴ موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسراییل  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۱۲ ۰۲:۴۲:۲۷