شعبه‌های اخذ رأی در خوزستان ۱۲ درصد افزایش یافت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شعبه‌های اخذ رأی در خوزستان ۱۲ درصد افزایش یافت به گزارش خبرنگار سایت احکام، عبدالله افرازه شهاوند عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی انتخاباتی با عوامل انتخاباتی شهرستان‌های شوش، کرخه و اندیمشک تاکید کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های خوزستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات در این استان بسیج شده است.
وی ادامه داد: میزان آمادگی حوزه‌های انتخابیه چهارده‌گانه خوزستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور، امن، رقابتی و با مشارکت حداکثری در این استان به صورت مستمر در حال ارزیابی است.
رئیس ستاد انتخابات خوزستان افزود: ساماندهی شعبه‌های اخذ رأی استان در حال انجام و تعداد شعبه‌ها نهایی و زیرساخت‌های مورد نیاز این شعبه‌ها در حال تکمیل است.
وی، خط قرمز متولیان انتخابات در خوزستان را قانون و حراست از رأی مردم دانست و بیان کرد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار اصل مهم مورد تاکید در انتخابات اسفندماه امسال است.
رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تعداد شعبه‌های اخذ رأی در این استان نسبت به دوره قبل با رشد ۱۲ درصدی به سه هزار و ۵۵۱ شعبه افزایش یافته است. امیدوارم از خبر شعبه‌های اخذ رأی در خوزستان ۱۲ درصد افزایش یافت راضی بوده باشید.

شعبه‌های اخذ رأی در خوزستان ۱۲ درصد افزایش یافت  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۲۲ ۰۲:۴۰:۱۸