شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم
شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم
شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، عقیل امینی شنبه شب در نشست بررسی مسائل و مشکلات سوخت شناورهای صیادی با قدردانی از اقدام بجا و مقتدرانه نیروهای مسلح در پاسخ به رژیم کودک کش اسرائیل گفت: مسائل و مشکلات صیادان باید پیگیری و هدف ما کمک به جامعه صیادی است.
مدیرکل شیلات استان بوشهر ادامه داد: نحوه سوخت رسانی به شناورهای صیادی باید بر اساس فرمول فائو باشد و برابر با عرف و رویه قانونی عرضه شود.
وی همچنین سوخت یارانه‌ای را حق قانونی صیادان قانونمند خواند و افزود: باید تلاش شود شرایط لازم جهت تأمین سوخت صیادان فراهم شود و دغدغه‌ای در این رابطه برای صیادان ایجاد نشود.
وی ادامه داد: غفلت از این موضوع مهم بر زندگی صیادان قطعاً تأثیر منفی خواهد داشت.
امینی بر اهمیت سوخت رسانی به شناورهای صیادی تأکید کرد و گفت: نیاز است به مانند جایگاه‌های سوخت عمومی، برای جایگاه‌های سوخت در اسکله‌های صیادی نیز حق کارمزد، تبخیر و حمل و نقل سوخت لحاظ شود.
در این نشست ابتدا تعاونی صیادی به بیان مسائل و مشکلات خود در رابطه با سوخت شناورهای صیادی از جمله مدت زمان محاسبه سوخت شناورهای صیادی، درخواست سوخت آزاد برای صیادان، مشکلات ثبت ورود و خروج در سامانه دریابانی و … پرداختند. امیدوارم از خبر شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم
شود
راضی بوده باشید.

شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم
شود  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۴-۱۵ ۰۲:۴۳:۴۵