سفره و معیشت مردم خط قرمز وزارت جهاد کشاورزی است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سفره و معیشت مردم خط قرمز وزارت جهاد کشاورزی است به گزارش سوالات شرعی و احکام، محمدعلی نیکبخت در اختتامیه اولین دوره آموزشی رسالت در قم با اشاره به اینکه تولید باید اولویت وزارت جهاد کشاورزی باشد، افزود: اقتصاد مردم نباید فراموش شود و معیشت آنان جز اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است.
وی با اشاره به مأموریت‌های متعدد وزارت جهاد کشاورزی در بخش‌های مختلف گفت: با توجه به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری به مقوله تولید نگاه عملیاتی و ویژه‌ای خواهیم داشت چرا که سفره و معیشت مردم خط قرمز بنده و همکارانم در وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد و انشاالله با یاری خدا و با وجود همه محدودیت‌ها تلاش می‌کنیم با روحیه جهادی و بسیجی بر مشکلات فائق شویم.
نیکبخت در ادامه افزود: انشاالله با حمایت از تولید و تولیدکننده داخلی، افزایش بهره وری، استفاده از منابع و استعدادها می‌توانیم کالاهای اساسی کشور را به سمت خودکفایی ببریم.
اولین دوره آموزشی تخصصی رسالت ۱۶ آبان در قم آغاز و امروز به کار خود پایان داد.
این دوره آموزشی با هدف توان افزایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، حجت الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا حاجی رضا رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم در سالن اجتماعات مجمع اسلامی محبین اهلبیت (ع) این استان برگزار شد. امیدوارم از خبر سفره و معیشت مردم خط قرمز وزارت جهاد کشاورزی است راضی بوده باشید.

سفره و معیشت مردم خط قرمز وزارت جهاد کشاورزی است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۱۰ ۰۲:۴۰:۳۷