زیرساخت لازم برای اردوهای راهیان نور در آذربایجان غربی ایجاد
شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر زیرساخت لازم برای اردوهای راهیان نور در آذربایجان غربی ایجاد
شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار محمدحسین رجبی عصر یکشنبه در نشست قرارگاه اردوهای راهیان نور آذربایجان غربی، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور در سه نقطه شمال غرب، غرب و جنوب کشور میزبان زائران علاقمند هستند که سالهاست زیرساخت‌های مطلوبی در جنوب و غرب کشور ایجاد شده است.
وی ادامه داد: بهترین و تکمیل ترین زیرساخت‌ها در جنوب کشور واقع شده که شایسته است در این استان هم اهتمام جدی برای تقویت زیرساخت‌های موجود وجود داشته باشد.
سردار رجبی افزود: با توجه به سابقه آذربایجان غربی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در مقابله با گروهک‌ها و تقدیم شهدای بسیاری در این راستا باید عقب ماندگی‌های چندین ساله جبران شود و یادمان‌هایی در شأن شهدا در این خطه ایجاد شود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: در کنار میزبانی از اردوهای راهیان نور در استان برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید نیز اقدام فاخر فرهنگی دیگری است که اهتمام جدی همه ادارات در این راستا ضروری است.
در ادامه این جلسه دستگاه‌های استان به بیان اقدامات انجام یافته در راستای ایجاد و تقویت زیرساخت‌های مربوط در یادمان‌ها برای میزبانی زائران پرداختند. امیدوارم از خبر زیرساخت لازم برای اردوهای راهیان نور در آذربایجان غربی ایجاد
شود
راضی بوده باشید.

زیرساخت لازم برای اردوهای راهیان نور در آذربایجان غربی ایجاد
شود  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۰۱ ۰۲:۴۱:۴۷